Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی وزیر کشور از تصویب فوق العاده جذب کارکنان شهرداری‌های کشور، به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، در جلسه روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه هیات دولت خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی جمالی نژاد با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه ارتقای سطح وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری‌های کشور یکی از اولویت‌های اصلی دولت و وزارت کشور می‌باشد، پیشنهاد افزایش فوق العاده جذب کارکنان مستند به ماده ۶ قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تصویب تقدیم هیأت دولت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای بررسی و تصویب این موضوع جلسات فشرده کاری با همکاران سازمان امور اداری و استخدامی کشور تشکیل و مراتب پس از تأیید به دولت ارسال که موضوع در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک تصویب و ۲۳ بهمن ماه نیز به تصویب هیأت محترم دولت رسید و بزودی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

جمالی نژاد با بیان اینکه هیأت دولت به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، با افزایش فوق‌العاده جذب مورد عمل کارکنان شهرداری‌ها به میزان حداکثر ۳۰ واحد درصد با تأیید وزیر کشور موافقت کرد، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز افزایش فوق‌العاده جذب موضوع این تصویب‌نامه از محل اعتبارات پیش‌بینی شده از محل منابع داخلی شهرداری‌های مربوط تأمین می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با این افزایش، میزان حقوق پرداختی کارکنان شهرداری‌ها به نسبت سایر کارکنان دولت بهبود یافته و ترمیم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تهران دولت وزارت کشور شهرداری فوق العاده جذب کارکنان افزایش فوق العاده جذب کارکنان شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت