Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@09:48:19 GMT

کشف جسد فرزند دادستان بوشهر در منزلش

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۶۲۹۳

کشف جسد فرزند دادستان بوشهر در منزلش

به گزارش جماران، جسد فرزند ۲۱ ساله علی حسن پور، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر در ساعت ۲۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۲۲ بهمن در یکی از اتاق های منزل وی در شهر بوشهر و در حالی که یک قبضه اسلحه شکاری در کنار جسد وی قرار داشت، مشاهده شد.

این موضوع سریعا برابر روال قانونی و جاری صحنه توسط مقام قضایی و پلیس آگاهی تحت بررسی قرار گرفت که نتیجه بررسی و علت مرگ وی از طریق روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر به استحضار مردم استان بوشهر رسانیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر، ضمن تشکر از ابراز همدردی و بیان تسلیت مردم استان بوشهر از اقشار مختلف به استحضار می‌رساند در راستای حادثه فوق، اصحاب رسانه از انتشار شایعات و مطالب قبل از هرگونه اعلام رسمی از طریق روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر  به لحاظ جریحه دار نشدن احساسات و تشدید آلام خانواده آن مرحوم اجتناب کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دادگستری کل استان بوشهر روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های انجام شده در این دادستانی و با وصول مکاتبه از سوی سازمان امور مالیاتی کشور؛ نسبت به انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی مستقر در استان که با عنایت به استقرار دفترشان در تهران وجوه مالیاتی خویش را به اداره مالیات تهران واریز می کردند، اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: همچنین تعداد ۴شرکت تولیدی دیگر نیز در مرحله بررسی و تصمیم گیری و انتقال به استان قزوین می باشند که به محض قطعیت اعلام خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888636

دیگر خبرها

  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به ۷۵ دست یافت/ لایحه امنیت کاربران در دست بررسی است
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • سیل جان ۲ نفر را تفت گرفت