Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم در خصوص توئیت مقام معظم رهبری درباره پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور تاکید کرد که کنش‌گری علمی و خلاقانه عالمان کشور، موجد خوداتکایی و استقلال واقعی است.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور که در قالب توئیتی منتشر شده است، با صدور پیامی ضمن قدردانی از توجه همیشگی و حمایت‌های معظم له از نهاد آموزش عالی و توسعه علم و فناوری در کشور اظهار کرد: "حکیمان و عالمان مسلمان همواره دانایی را نشانه قدرت و توانایی دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه که پیشرفت‌های علمی خارج از کمند کتمان قدرت‌های انحصارگرا قرار گرفته‌اند، وظیفه خود می‌دانم از التفات و توجه همیشگی و نافذ مقام معظم رهبری به نقش‌آفرینی جامعه علمی کشور کمال سپاس و امتنان را داشته باشم.

اکنون که در طلیعه دهه پنجم پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، با اتکال به قدرت لایزال هستی و رهنمودهای معظم له امید به درخشش و گشایش افق‌هایی تازه‌تر در عرصه علم و فناوری داریم؛ زیرا بر این باوریم که کنش‌گری علمی و خلاقانه عالمان کشور موجد خوداتکایی و استقلال واقعی کشور است".

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، در روزهای گذشته مقام معظم رهبری با انتشار توئیتی به زبان انگلیسی در صفحه شخصی خود در توئیتر تصریح کردند: «پیشرفت علمی ایران پس از انقلاب اسلامی چیزی نیست که ما بیان کرده‌ایم، بلکه چیزی است که پایگاه داده‌های علمی در جهان نسبت به آن اذعان داشته و معتقدند سریع‌ترین نرخ رشد علمی در سراسر جهان در سال‌های اخیر در ایران رخ داده است."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير علوم رهبری توييتر پیشرفت های علمی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با تبریک میلاد با سعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان و سال نو، به اقدامات انجام شده در استان طی سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: امسال از طرف مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است و شعار سال نصب‌العین همه کارگزاران و مدیران استان در راستای تحقق جهش تولید در استان قرار دارد.

استاندار ایلام گفت: در سال جدید مجموعه مدیران و دستگاه‌های اجرای استان با هم‌دلی، وحدت و انسجام برای تحقق شعار سال و اقتدار ملی و خدمت صادقانه به مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان خود در تلاش هستند.

بهرام‌نیا در ادامه افزود: امید است که در این مسیر بتوانیم آن‌چه که توقع مقام معظم‌رهبری بوده است را به منصه ظهور برسانیم.

کد خبر 6062761

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • آیا الگوی سوم قابلیت توجیه علمی دارد؟
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • «علم و فناوری» کلیدواژه مهم رهبری در سال ۱۴۰۲/ از پیشرفت‌های ایران در نانو و زیست فناوری تا حمایت از دانش‌بنیان‌ها
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند