Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سالم سازی فضای مجازی و فکری جامعه صورت گیرد، از فتنه‌های دشمن جلوگیری می‌شود چراکه انقلاب و اسلام مکتب فرهنگی است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز ۲۳ بهمن، در همایش فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی اظهار کرد: باید مسئولان مشکلات اقتصادی و معیشتی را رفع  کنند تا مردم در مسیر فرهنگی دچار مشکل  نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط نابسامان اقتصادی بیش از فقر مادی، بیماری و رنج فرهنگی برای انسان حاصل می‌شود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: اگر سالم سازی فضای مجازی و فکری جامعه انجام شود، از فتنه‌های دشمن جلوگیری می‌شود چراکه انقلاب و اسلام مکتب فرهنگی است.

عبادی با تاکید بر سالم سازی فضای حقیقی و مجازی جامعه، تصریح کرد: در حال حاضر با کوتاهی‌های بسیار زشت در فضای مجازی کشور مواجه هستیم؛ در حالی که باید با مدیریت صحیح به جامعه خوراک فکری سالم برسد.

وی بیان کرد: ایجاد فتنه‌ها تنها گوشه‌ای از آسیب‌های فضای مجازی است و باید فضای مجازی از دست دشمن گرفته و به نیروهای داخلی سپرده شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انسانی که سیر الی‌الله می‌کند، نیازمند توشه مادی و معنوی است، اما کمبودها گاهی اشخاص را زمین‌گیر می‌کند.

سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز گفت: فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها سربازان خط مقدم مقابله با استکبار هستند.

وی بیان کرد: امروز در جبهه جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قرار داریم اما در نهایت جنگ فرهنگی سرنوشت ملت‌ها را تعیین می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: فضای مجازی نباید تحت تاثیر موج‌ها قرار گیرد و در ایام نوروز که شاهد ورود مسافران به خراسان جنوبی هستیم انتظار می‌رود در فضای مجازی و حقیقی نشر امر به معروف و نهی از منکر  و فرهنگ عمومی اسلامی انجام شود.

قاسمی با بیان اینکه مساله انتخابات قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است و قدرت و عزت ما به واسطه انتخابات است، تصریح کرد: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب در ۳۴ انتخابات حاضر شدند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی، اظهار کرد: از سال ۱۹۴۷ هواپیماهای بسیاری در جهان بر اثر اشتباه پدافندها سقوط کردند، اما در بسیاری موارد هیچ‌کس مسئولیت قبول نکرد و یا دلایل سقوط را اعلام نکردند در حالی که جمهوری اسلامی بعد از گذشت ۴۸ ساعت مسئولیت را پذیرفت و در آن مدت نیز  لایل مسائل امنیتی ستاد کل نیروهای مسلح اجازه اعلام علت حادثه را به سپاه نمی‌داد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: فصای مجازی اسلام قرآن فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی فتنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند

فرمانده سپاه سلمان گفت: دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده و شکست‌خورده از ایران بسازد و در مقابل گسترش فرهنگ انقلاب ایستادگی کند، بنابراین ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار احمد شفائی در جمع مسئولان و متولیان ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: دشمنان ما امروز گمان می‌کنند جوانان و نوجوانان ما که فضای معنوی اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را ندید ند آن ارزش‌های والا را درک نمی‌کنند، اما در اتفاقات اخیر استان که توسط تروریست‌ها در جنوب رخ داد به چشم دیدیم که جوانان عزیز ما با چه همت و تلاشی در راستای دفاع از امنیت کشور ایثارگری کردند.

وی ادامه داد: ایثار و فداکاری جوانان ما در مقابله با تروریست‌های کوردل جای خرسندی فراوان دارد و این اتفاقات بار دیگر نشان داد که جوانان این مرزوبوم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رمز پیروزی ما در عرصه‌های مختلف وحدت، هم‌دلی و هم‌افزایی است و امروز ورزش استان نیز با همین رمز موفق توانسته است قدم‌های بزرگی را بردارد.

وی یادآور شد: یکی از راه‌های نشان دادن استان و کشور در سطح جهانی ورزش است و این ظرفیت ارزشمند به ویژه برای استان سیستان‌وبلوچستان می‌تواند بسیار غنیمت باشد.

شفائی بیان کرد: آن چیزی که ما امروز در جامعه، شاهد هستیم این است که دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده، ناامید و شکست‌خورده از ایران را بسازد تا ایران اسلامی را درگیر خود کرده و در مقابل گسترش فرهنگ عظیم انقلاب نیز ایستادگی کند، بنابراین ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

وی با بیان اینکه تقویت اراده، روحیه خودباوری و ایجاد نشاط در جامعه از مهم‌ترین وظایف ورزشکاران و متولیان ورزش استان است، گفت: سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور بوده و این بسیار ارزشمند است، این مسئله وظیفه‌ای بزرگ را بر گردن ورزشکاران و مسئولان ورزش استان می‌گذارد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید اینکه ورزشکاران باید الگویی شایسته برای همه گروه‌های جامعه ما باشند، خاطرنشان کرد: قطعاً تأثیر کلام و رفتار ورزشکاران بیش از دیگران بر جوانان اثرگذار است و امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب‌شرق کشور است و ما می‌توانیم با هم‌فکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

کد خبر 746786

دیگر خبرها

  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • مردمی سازی سلامت، گامی به سوی جامعه‌ای سالم‌تر