Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم محمد نژاد شهردار آرباطان روز چهارشنبه به ایرنا گفت: این طرح ها شامل زیرسازی و آسفالت ریزی بلوار شهید داداشپور و کمربندی سردارشهید حاج قاسم سلیمانی ، دیوارکشی محوطه شهرداری، خرید تجهیزات خدمات شهری وموتوری ، جدول گذاری و برق کشی بلوار شهید داداشپور، ساماندهی گلزارشهدا و اجرای فونداسیون برق بلوار ورودی شهر آرباطان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها هریس آذربایجان شرقی افتتاح طرح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هریس آذربایجان شرقی افتتاح طرح هریس آذربایجان شرقی افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)

سید ابوالفضل کشفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بازدید و تاکید شهردار یزد، طرح احداث میدان مذکور با هدف کاهش بار ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به آزادسازی قریب الوقوع بلوار حضرت خدیجه(س) در فاز۲ و پیش‌بینی رفع مشکلات ترافیکی آینده در محل تقاطع، این اقدام در کمتر از یک ماه آینده به اتمام می رسد.

مدیر شهرداری منطقه۴ یزد تصریح کرد: این منطقه در زمینه جمع آوری آسفالت، زیرسازی و آسفالت میدان به متراژ ۳۵۰۰ مترمربع، جدول گذاری ۵۰۰ مترطول و لوله گذاری جوی آب ۱۰۰ متر طول، ۱۸ میلیارد ریال (بدون هزینه آزادسازی املاک در مسیر اجرای طرح مذکور) برای اجرای این پروژه هزینه کرده است.

کشفی ضمن عذرخواهی از همشهریان ساکن در این منطقه به واسطه تاخیر در اجرای پروژه به دلیل بارش نزولات آسمانی و اختلال در رفت و آمد آنها یادآور شد: این پروژه به‌زودی به اتمام می رسد.

کد خبر 6063176

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • اجرای ۹۸طرح عمرانی و خدماتی در سلماس 
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد