Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@14:40:35 GMT

پذیرش پروازهای خارجی در فرودگاه رامسر

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۷۷۰۹

پذیرش پروازهای خارجی در فرودگاه رامسر

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توسعه ترمینال در فرودگاه رامسر پذیرش پروازهای خارجی انجام خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، محمد اسلامی عصر چهارشنبه در بازدید از فرودگاه رامسر گفت: باند جدید فرودگاه رامسر برای گسترش و ایمنی پروازها تغییرات و نیازمندی‌هایی داشت که باید مکمل اجرای باند برای رفع موانع اجرایی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرکز آموزشکده ملاصدرا و مجتمع‌هایی که در اطراف باند جدید فرودگاه رامسر به عنوان مانع وجود داشت طبق توافقات صورت گرفته رفع شد، تصریح کرد: برخی موانع فرودگاه رامسر برطرف شد و در آینده این طرح تکمیل خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: با توسعه ترمینال در فرودگاه رامسر پذیرش پروازهای خارجی انجام خواهد شد.

محمد اسلامی با اشاره به اینکه با توسعه فرودگاه، رامسر قطب گردشگری بین‌المللی می‌شود خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مسئولان کشور و فرماندار رامسر توسعه فرودگاه پیشرفت خوبی داشت و زودتر در مدار قرار می‌گیرد از این رو باند جدید فرودگاه رامسر در روزهای آتی افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره‌برداری از باند جدید فرودگاه رامسر پروازها با ظرفیت بیشتر برقرار می‌شود تا فرودگاه رامسر به سهم خود برای توسعه کمی و کیفی ظرفیت گردشگری در استان مازندران دست یابد.

محمد اسلامی با اشاره به اینکه فرودگاه رامسر مشکل اعتباری ندارد گفت: این سیستم‌ها با منابع مالی که پیش‌بینی شده کفایت می‌کند و برای آزاد شدن اراضی و تملک اراضی توسط رئیس سازمان برنامه‌وبودجه تمهیداتی صورت گرفته و منابعی نیز از سوی شرکت فرودگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

وی درباره راه‌اندازی دفتر وزارت امور خارجه و پروازهای خارجی در فرودگاه رامسر افزود: با راه‌اندازی ترمینال امکانات ویزای فرودگاهی نیز صادر خواهد شد.

وی درباره بارش برف سنگین در استان گیلان با اشاره به بازگشایی مسیرهای اصلی تصریح کرد: به صورت نقطه‌ای در برخی مسیرها عبور و مرور متوقف شده بود که خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ عامل آن بودند و حجم برف بین ۸۳ تا بیش از یک متر در آزادراه و عوارضی امامزاده هاشم سبب شد تا عبور و مرور مختل شود.

وزیر راه با اظهار اینکه تلاش برای بازگشایی راهه‌ای اصلی ادامه دارد گفت: ماشین‌آلات و تجهیزات به استان گیلان اعزام شد و دستورات فوری برای گشایش راه‌ها صادر شده است.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی فرودگاه رامسر محمد اسلامی باند جدید فرودگاه رامسر پذیرش پروازهای خارجی وزیر راه و شهرسازی فرودگاه رامسر محمد اسلامی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرآنلاین ،محمد کاظم منزوی افزود: برقراری یک پرواز از استانی به استان دیگر پیگیری‌های زیادی می‌طلبد.

وی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیر برقراری سه پرواز شامل شهرکرد - عسلویه و شهرکرد - مشهد و بالعکس و حداقل یک پرواز به خارج از کشور(عتبات عالیات و عمره) مورد نظر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین پیگیری‌های انجام شده تاکنون پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از فرودگاه شهرکرد برقرار شده است.

وی با تاکید براینکه استقبال مردم از برقراری این پرواز می‌تواند موجب ادامه پرواز شهرکرد - عسلویه باشد افزود: نباید به دلیل استقبال نکردن مردم این پرواز (شهرکرد - عسلویه ) غیراقتصادی تلقی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پاسخ به درخواست قشر زحمت کش استان و با حمایت و پیگیری استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرواز شهرکرد - عسلویه و بالعکس از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهرکرد از سر گرفته می‌شود.

خدایار باقری هارونی افزود: در این ارتباط ساعت ورود پرواز شهرکرد - عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

وی اظهار داشت: پرواز شهرکرد - عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پروازهای بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باقری هارونی شرکت‌های هواپیمایی فعال در چهارمحال و بختیاری را شامل آسمان و ماهان عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898908

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول