Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره رسانه ای ابوذر استان خراسان جنوبی در حالی امروز به کار خود پایان داد که خبرنگار خبرگزاری شبستان حائز رتبه برتر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم اختتامیه جشنواره استانی ابوذر امروز (23 بهمن) با حضور  فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی و جمعی از فعالان فضای مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امسال تعداد ۱۵۳ اثر در قالب‌های در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس، تیتر و گزارش تلویزیونی به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شده است.

 

محورهای جشنواره رسانه ای ابوذر استان خراسان جنوبی در سال جاری دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی و نیز موضوعات آزاد اجتماعی بوده است.

 

در بخش ویژه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب نیز از دیگر محورهای جشنواره انتخاب شده است.

 

« زهرا مهرور» خبرنگار  خبرگزاری شبستان استان خراسان جنوبی در جشنواره رسانه ابوذر حائز مقام برتر  و مورد تجلیل قرار گرفت.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره ابوذر خبرنگار شبستان خراسان جنوبی جشنواره رسانه ای ابوذر استان خراسان جنوبی خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی، تا روز پنج شنبه با نفوذ و فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان از سمت غرب شاهد ناپایداری‌ها به صورت وزش تند و بارش پراکنده و رعد و برق خواهیم بود.

زارعی افزود: به تدریج از عصر فردا به ویژه در روز‌های چهارشنبه تا پنج شنبه با تقویت و گسترش ناپایداری‌ها گاهی وزش باد شدید گرد خاک رگبار و رعد برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و وقوع روان آب در برخی نقاط به طور محسوس قابل پیشبینی است به لحاظ دمایی تا صبح فردا روند افزایش دما ادامه دارد و هوا گرمتر می‌شود.

وی گفت: با توجه به  شرایط ناپایدار جوی هشدار سطح زرد در استان صادر شده است.

پرهیز از سفر‌های غیر ضروری، رعابت بر سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی، مراقبت از پوشش گلخانه‌ها ،سقف‌های موقت و تابلو‌های تبلیغاتی، عدم صعود به ارتفاعات، خودداری از اسکان و  جایه جایی چرایی دام در حاشیه ی رودخانه‌های فصلی از جمبله توصیه های هواشناسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم
  • درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنوراه آسمان هشتم