Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانداری ارومیه طی اطلاعیه ای اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علیرضا ملامحمدی‌زاده ، فرماندار ارومیه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 67 کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ارومیه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این تعداد 60 نفر مرد و مابقی زن هستند، تصریح کرد: محمد آذرورجوی، علیرضا آذروندی، سید مجتبی آران، رضا اردوخانی، علیرضا اسلامی تازه‌شهری، منوچهر اسدی، نجم‌الدین اسدی، محسن امامی قشلاق، داوود امین‌فنگ، مهران آیین‌فر، سید علیرضا ایزدی، سیامند برغمان، اکبر پورمحمدرضا، نیما ترینه، داوود ثناجو، وحید جلال‌زاده، بهنام جاوید عسگرآباد، وحید جبارپور، شهین جهانگیری، علیرضا چوداری و آزیتا حاتمی، محمدرحیم حاتمی ژارآباد، کیومرث حاجی‌محمدی و سیاوش حسنی بربران از جمله کاندیداهای هستند که تایید صلاحیت شده اند.

فرماندار ارومیه با اشاره به اسامی مابقی نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده، ادامه داد: یعقوب حسینی گرگاپور، سیدنایب حسینی میرآباد، روح‌الله حضرت‌پور طلاتپه، محمود حضرتی پر، نسرین حیدرزاده نجف‌آباد، امیر حیدری، صلاح خان‌احمدزاده، جواد خودی قرابقلو، غلامرضا داداش‌زاده، غلامرضا داداش‌نژاد حیدرلو، رضا دریاسی محمودآبادی، منوچهر دستی و سیدسلمان ذاکر از دیگر کاندیداهای تایید صلاحیت شده ارومیه هستند.

ملامحمدی زاده ،حسین سلطانی، سعید سیاح، محمدعلی سلیمی‌مهر، یحیی صمدزاده و لعیا عباسپور قره‌قشلاقی، سعید عباس‌زاده نجار، سید دلیر علوی کورانه، محمد علی‌پور، مریم علیزاده ماکو، محمد علی‌نژاد اصل، جعفر غلام‌پور متین، سیداحمد غفاری قره‌باغ، عابد فتاحی، مهدی فداکار لکی، علی فعال مسکین، علی کامیار، سالار گلابی یوسف‌آباد، خلیل کیامهر، حیدرعلی مودب، موسی معصوم‌زاده، مرتضی مقتدایی، مرتضی منافی، محمد میلانی آباجلو، هادی نشاط، عبدالله نقیان، داود نقی‌پور علمداری، ناصر نوجوان شیخ‌سلو، گلشن نوروزی تپه، بهزاد نوروزی خانقاه و زهرا یوسفی را از دیگر کاندیداهای تایید صلاحیت شده از حوزه انتخابیه ارومیه اعلام کرد.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ارومیه تایید صلاحیت زن کاندیداهای تایید صلاحیت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در این مراسم از زحمات محمد دهقان بنادکی تقدیر و احمد آخوندی ابراهیم آباد به عنوان سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد.

سرپرست فرمانداری مهریز در این مراسم تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از اولویت برنامه‌های خود دانست و گفت: شهرستان مهریز درای پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی است و با توجه به نزدیکی به مرکز استان برنامه‌های متعددی در راستای یزد نوین برای مهریز در نظر گرفته شده است.

احمد آخوندی افزود: امیدواریم با وحدت و همدلی و همراهی مردم و کمک مسئولان، طرح‌های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم از جابجایی و تغییر برخی مدیران و مسوولان استان خبر داد و تصریح کرد: در همه حوزه‌ها و ادارات کل و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها احتمال تغییر وجود دارد، همانگونه که تغییرات تاکنون حاصل شده است.

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد