Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@14:47:32 GMT

نظارت بر قیمت کالا در استان اردبیل تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۸۲۹۰

نظارت بر قیمت کالا در استان اردبیل تشدید می‌شود

حسین وطن دوست  چهارشنبه در جلسه کارگروه تنطیم بازار افزود:لازم است دستگاه‌های اطلاع رسان از قبیل صدا و سیما و رسانه‌ها در راستای آگاهی مردم نسبت به کنترل قیمت ها اقدامات لازم را انجام دهند.
وی بیان کرد: اتحادیه‌ها و اصناف موظف هستند در خصوص نظارت و بازرسی حوزه صنفی خود از تمامی ظرفیت و امکانات خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وطن دوست افزود: دستگاه‌های مرتبط موظف هستند  نسبت به ذخیره سازی پروتئین و میوه شب عید و برگزاری نمایشگاه‌های  بهاره اقدام کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان اردبیل صدا و سیما میوه شب عید نظارت قیمت انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر

نیک بین رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در شهرستان اشکذر اجرا شد که در این طرح بیش از ۲۰۰ مورد بازدید بهداشتی به وسیله کارشناسان این اداره انجام شد.

او بیان کرد: در این طرح مراکز تهیه، تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی از جمله کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه ها، مراکز بسته بندی مرغ، گوشت و تخم مرغ، فروشگاه‌ها و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراکز طبخ غذا شامل رستوران‌ها و کبابی‌ها پایش شدند.

نیک بین تصریح کرد: در این طرح تعداد یک اکیپ ثابت در محل اداره دامپزشکی و یک اکیپ سیار در سطح شهرستان در دو نوبت کاری و ۴ اکیپ ثابت فعال در کشتارگاه‌های دام و طیور شهرستان به صورت مستمر فعالیت دارند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اشکذر گفت: در این بازرسی‌ها بیش از ۵۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف کشف، ضبط و از چرخه مصرف خارج شد همچنین پرونده ۶ متخلف به مراجع قضائی ارجاع شد.

او اظهار داشت: بازدید‌هایی مشترک با دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت در زمان انجام طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در این شهرستان انجام شد.

نیک بین خاطرنشان کرد: هدف از انجام این بازدید‌ها بررسی وضعیت بهداشت محیط و سلامت مواد غذایی عرضه شده در این اماکن، بررسی قیمت‌های عرضه انواع محصولات غذایی و فرآورده‌های خام دامی در سطح واحد‌های عرضه و ارائه آموزش‌های لازم به متصدیان بود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اشکذر اظهار داشت: شهروندان همه فرآورده‌های خام دامی خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند.

او ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص مراتب را برای پیگیری از طریق تماس با شماره ۱۵۱۲ سامانه فوریت‌های دامپزشکی شهرستان اشکذر گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • تأکید رئیسی بر مقابله بی‌امان با قاچاق سوخت
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود
  • ثبت نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال