Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این آیین  مسئول موسسه سیره تفحص شهدا طی سخنانی اظهار داشت: سردار سلیمانی در چهار دهه گذشته در راه اعتلای انقلاب با وحشی ترین دشمنان جنگ، ستیز و مبارزه کرد و درهمه میدان‌ها نیز فاتحانه بیرون آمد.

حجت الاسلام حسین جوشقانیان بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس یکی از سرداران کم نظیر بود و در مقام فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله کادر و پرسنل قوی را تربیت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین نقش شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در شکست داعش و تکفیری ها را مورد توجه قرار داد و گفت: در کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق، آمریکاییهای خبیث، اروپایی‌ها  و صهیونیست‌ها ۸۰ گروه تکفیری که از گرگ درنده تر و از کفتارها ددمنش تر و سبوع تر و از هر درنده ای پلیدتر بودند و کودک۶ ماهه را مقابل چشم مادر سر می‌بریدند، را تربیت کردند و فرستادند.

مسئول سیره تفحص شهدا ادامه داد: ولی سردار سلیمانی فرماندهی جبهه اردوگاه ولایت را بر عهده گرفت، و تکفیری‌ها را از حاکمیت داعش به گونه ای عقب زد که برای همیشه جبهه مقاومت بر این ها سیطره و اشراف دارد.

وی یادآور شد: داعشی‌های جنایتکار فقط یک گروه از تکفیرها بودند، و درکنار آنها النصره، القاعده و احرار الشام نیز نقش مهمی در تصرف سرزمین های اسلامی داشتند.

 جوشقانیان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با فرماندهی سردار سلیمانی حرم امن امام زمان (عج) را از چنگال تکفیری ها نجات بخشیدند، گفت: در غم شهادت حاج قاسم قلب امام زمان(عج) محزون است، و به همین علت همه انسان‌های آزاده نیز اندوهگین می باشند.

مسئول سیره شهدا همچنین خاطرنشان کرد: باید تا می‌توانیم به سیره، رفتار و فضائل این مَرد بزرگ نزدیک بشویم.

وی  در پایان بیان کرد: امروز نام حاج قاسم سلیمانی آوازه هر شهر و روستا شده و حتی در قلب آمریکا با تصاویر او پازل انسانی درست کردند.

اجرای سرود توسط گروه سرود دانش آموزی انصار الحجه و مرثیه سرایی توسط مداح اهل بیت از جلوه های ویژه این آیین بود.

 در پایان‌ نیز سه دانش آموز عراقی، پاکستانی و ایرانی در تجدید پیمان با سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش میثاق‌نامه ای را به زبان های عربی، اردو و فارسی قرائت کردند، و سایر دانش آموزان نیز فریادهای هیهات من الذله، لبیک یاحسین (ع)و لبیک یا زینب(س) سر دادند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انقلاب دانش آموز دانش آموزان سوریه آمریکا انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سردار سلیمانی تکفیری ها حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از پایگاه علمی دبیرستان دخترانه شاهد خرم آباد گفت: طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسه منتخب استان در حال اجرا است تا دانش آموزان پایه دوازدهم بتوانند در ایام تعطیلات نوروز بدون دغدغه و در محیطی آرام مطالعه کنند.

رضا عزتی افزود: در این طرح با حضور معلمان به مشکلات درسی دانش آموزان نیز پرداخته می‌شود.

وی اظهارداشت: برای ارتقا و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی و همچنین اعتکاف علمی اعتباری در نظر گرفته شده تا دانش آموزان لرستانی همانند پارسال با کسب رتبه‌های خوب در آزمون سراسری بدرخشند.

گفتنی است سال گذشته بعد از تجزیه و تحلیل امتحانات دی ماه با حضور مدیران شهرستان‌ها و مناطق، کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه برای دانش آموزان برگزار شد که نتیجه آن موفقیت دانش آموزان استان در آزمون سراسری بود.

دانش آموزان هم با ابراز رضایت از محیط مدرسه خواستار استمرار طرح اعتکاف علمی در ایام تعطیل به ویژه روز‌های پنج شنبه و جمعه بعد از تعطیلات نوروز شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان
  • جنگ غزه نشان داد که جبهه حق پیروز است
  • آوردگاه جنگ غزه نشان داد که جبهه حق پیروز است