Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@12:05:07 GMT

برد خانگی شهرداری ارومیه برابر خاتم اردکان

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۸۶۷۸

برد خانگی شهرداری ارومیه برابر خاتم اردکان

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز، چهارشنبه در دیداری خانگی با نتیجه سه بر صفر مقابل میهمان خود خاتم اردکان پیروز شد و با کسب سه امتیاز خانگی این مسابقه جایگاه خود را در جدول رده‌بندی، ۲ رده بهبود بخشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار والیبال شهرداری ارومیه با خاتم اردکان باحضور بیش از سه هزار تماشاگر مشتاق ارومیه‌ای در سالن ۶ هزار نفری غدیر این شهر و با قضاوت «ابراهیم فیروزی» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی شهرداری ارومیه در آغاز این بازی از ترکیب فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی‌وند، علی شفیعی، پوریا فیاضی، حمزه زرینی و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو استفاده کرد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ مقابل حریف اردکانی خود پیروز شد و هر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کرد.

شاگردان پیمان اکبری که هفته پیش یک شکست نزدیک ۳ بر ۲ مقابل تیم سایپا تهران داشتند، این هفته با کسب این پیروزی روحیه بخش با آمادگی بیشتری به مصاف حریف هفته هفدهم خواهند رفت.

«ابراهیم فیروزی» با کمک «اصغر میرزائی» امر داوری این دیدار را بر عهده داشتند و «بهرام سلیمانی و مسعود یزدان‌پناه» ناظران فدراسیون در این مسابقه بودند.

شهرداری ارومیه با این پیروزی و اندوختن ۳۲ امتیاز با ۲ پله صعود در رده چهارم قرار گرفت و یکشنبه هفته آینده /۲۷ بهمن ماه/ میزبان تیم راهیاب ملل مریوان در سالن غدیر این شهر است.

برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال با حضور ۱۳ تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک ، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد از هشت آبان آغاز شد.

دیدارهای مراحل رفت و برگشت بر اساس برنامه ارائه شده از سوی سازمان لیگ، در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد و روز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه، به پایان می‌رسد.

در پایان مرحله مقدماتی (دور رفت و برگشت) تیم‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و هشت تیم برتر نیز به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال شهرداری ارومیه خاتم اردکان خاتم اردکان شهرداری ارومیه والیبال والیبال شهرداری ارومیه شهرداری ارومیه خاتم اردکان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال هورسان رامسر که امسال در لیگ برتر والیبال با ۱۲ پیروزی و ۱۴ شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد. پیش از این مدیرعامل باشگاه هورسان از فروش امتیاز این تیم خبر داده بود. این باشگاه به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان از حضور در لیگ برتر والیبال انصراف داد.

تیم سایپا که در لیگ برتر والیبال امسال عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تنها یک پیروزی در لیگ امسال داشت و به لیگ دسته یک سقوط کرده بود، با فروش امتیاز تیم هورسان رامسر به لیگ برتر والیبال بازگشت.

کد خبر 6086556 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب