Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@19:43:23 GMT

مشکل قطع برق بیش از 60 درصد مشترکین گیلانی رفع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۸۷۱۸

به گزارش توانیر، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه بارش سنگین برف و سیم پارگی‌ها باعث قطع برق ۲۱۰ هزار مشترک گیلانی شده بود افزود: برای رفع این مشکل صبح امروز با مساعد شدن هوا و ممکن شدن پرواز بالگرد، یک دستگاه بالگرد شرکت توانیر به منطقه اعزام شد. وی با بیان این که با اعزام این بالگرد بازدید از شبکه‌های اصلی برق و پست ۲۳۰ کیلوولت لاهیجان انجام و مشکلات به وجود آمده در این شبکه‌ها شناسایی شد، خاطرنشان کرد: پس از این اقدام گروه‌های عملیاتی برای رفع مشکل از طریق بالگرد در منطقه حاضر و به دنبال آن پست ۲۳۰ کیلولت سیاهکل (لاهیجان) برقدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی صنعت برق با بیان این که برقدار شدن پست ۲۳۰ کیلوولت سیاهکل باعث اتصال دوباره دو پست فوق توزیع دیگر به شبکه سراسری شد، گفت: در حال حاضر از میزان خاموشی‌هایی که ابتدای امر وجود داشت و باعث بی برق شدن ۲۱۰ هزار مشترک شده بود، کاسته شده است به طوری که اکنون ۶۰ درصد از این تعداد مشترکان برقدار شده اند. رجبی مشهدی ابراز امیدواری کرد تا پایان امروز برق بخش عمده‌ای از مشترکان باقی مانده نیز وصل شود. سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: مشکل عمده گروه‌های عملیاتی و شناسایی همچنان مسدود بودن راه‌های دسترسی است و در صورتی که این مشکل رفع شود، سرعت برقرسانی افزایش خواهد یافت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سخنگوی صنعت برق برقدار شد پست ۲۳۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر گفت: ساخت ۳۵ هزار و ۴۱۹ واحد مسکن ملی در ۲۰۶ هکتار زمین به صورت انبوه ساز و گروه ساخت در شهر‌های رشت، بندر انزلی، شفت، سنگر، آستانه اشرفیه، آستارا، لنگرود، رودسر و تالش در دست اجراست. 

وی از ساخت ۳ هزار و ۴۹۰ واحد از واحد‌های نهضت ملی مسکن در گیلان به روش نوین و صنعتی خبر داد و افزود: بیش از ۱۲۱ هزار و ۶۳۶ متقاضی گیلانی برای دریافت مسکن ملی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به واریز آورده اولیه ۸ هزار و ۵۹۶ متقاضی گیلانی از ۴۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان نزد بانک‌های عامل، تأکید کرد: از ۲ سال گذشته تا به امروز ، ساخت ۱۲ هزار و ۸۲۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری، ۵ هزار و ۲۹۴ واحد در بخش بازآفرینی شهری، ۳ هزار و ۶۱۵ واحد در بخش مسکن خودمالک و ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد هم در بخش مسکن روستایی آغاز شده است.

محمدرضا فلاحتگر افزود: پیشرفت ساخت برخی از واحد‌های مسکن ملی در گیلان به ۹۵ درصد رسیده که در صورت واریز به موقع آورده، این واحد‌ها زودتر به بهره برداری خواهند رسید.

وی از شناسایی و تصویب ۱۹۸ هکتار زمین با کمک دستگاه‌های اجرایی گیلان خبر داد و اضافه کرد: خریداری ۵۰ هکتار زمین از مالکان در شهر‌ها با کمک سازمان ملی زمین و مسکن در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳