Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  در این مراسم با تقدیر از بانیان ثبت موسیقی مقامی شوشتر،این اقدام را گامی موثر در اعتلای هنر موسیقی و به ویژه موسیقی بومی عنوان کرد.

محمد جوروند افزود: شوشتر در بسیاری از رشته های هنری بویژه موسیقی دارای ظرفیت های زیادی است و این جشن بزرگ در راستای احیای مقام های موسیقی محلی مقامی شوشتر برگزار شد که تلاش دست اندرکاران در این بخش قابل ستایش  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بدون شک رونمایی از آلبوم ردیف آوازی موسیقی شوشتر می تواند گام مهمی در جهت شناساندن هرچه بیشتر موسیقی این شهرستان باشد.

مرتضی شنبه زاده مسئول دفتر موسیقی شوشتر، با ارائه گزارشی از فعالیت های انجمن، میراث ماندگار موسیقی شوشتر را تبیین کرد.

گفتنی است، در این مراسم آیین رونمایی از آلبوم "ردیف آوازی موسیقی شوشتر" کاری از اساتید پیشکسوت موسیقی مقامی شوشتر، آقایان طارزاری و نظروند که حاصل تلاش چندین ساله این عزیزان در عرصه ی موسیقی است، رونمایی شد.

در پایان این مراسم که با نوازندگی گروه سپهر همراه بود، از پیشکسوتان و فعالان موسیقی شوشتر تجلیل شد.

لازم به ذکر است،این برنامه همه ساله به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی شوشتر،بهمن ماه در این شهرستان برگزار می شود.

46

کد خبر 1351858

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی شوشتر موسیقی مقامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم سومین سالگرد شهادت سید محمد حجازی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت در مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

مراسم مذکور فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی، خیابان ولایت برگزار می‌شود.

کد خبر 6087379 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود