Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نيوز- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزير كشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاریها از تصویب فوق العاده جذب کارکنان شهرداری‌های کشور، به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، در جلسه روز چهارشنبه 23 بهمن ماه هیات دولت خبر داد.

به گزارش پول نيوز، مهدی جمالی نژاد با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه ارتقاي سطح وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری‌های کشور یکی از اولويتهاي اصلی دولت و وزارت كشور مي باشد، پیشنهاد افزایش فوق العاده جذب کارکنان مستند به ماده 6 قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور تنظیم و براي سير مراحل قانوني تصويب تقديم هيات دولت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای بررسي و تصويب این موضوع جلسات فشرده کاری با همکاران سازمان امور اداري و استخدامی كشور تشكيل و مراتب پس از تایید به دولت ارسال که موضوع در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک تصویب و 23 بهمن ماه نيز به تصويب هيات محترم دولت رسيد و بزودي برای اجرا ابلاغ مي شود.

جمالي نژاد با بيان اينكه هیات دولت به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، با افزایش فوق‌العاده جذب مورد عمل کارکنان شهرداری ها به میزان حداکثر ۳۰ واحد درصد با تأیید وزیر کشور موافقت کرد، تصريح كرد: اعتبار مورد نیاز افزایش فوق‌العاده جذب موضوع این تصویب‌نامه از محل اعتبارات پیش‌بینی شده از محل منابع داخلی شهرداری های مربوط تأمین می شود.

جمالی نژاد ابرازاميدواري نمود كه با این افزایش، میزان حقوق پرداختی کارکنان شهرداری‌ها به نسبت سایر کارکنان دولت بهبود یافته و ترمیم خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دولت شهرداری کارکنان پرداخت فوق العاده فوق العاده جذب کارکنان افزایش فوق العاده جذب کارکنان شهرداری ها هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ارتقا فرمانداری شهرستان نائین به فرمانداری ویژه اظهار کرد: سال گذشته در عید سعید فطر قول فرمانداری ویژه شهرستان نائین به مردم داده شد که با پیگیری‌های ویژه و همراهی هیئت دولت و وزیر کشور به تصویب رسید.

وی ادامه داد: تصویب فرمانداری ویژه نائین یک امتیاز خاص برای این شهرستان است که باعث ارتقا آن در سطح استان و کشور خواهد شد.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر امتیازها و ویژگی‌های فرمانداری ویژه تصریح کرد: این امر باعث می‌شود که فرمانداری فراتر و توانمندتر شود و رؤسای ادارات حائز رتبه و عنوان شوند.

وی افزود: تغییرات در فرمانداری نائین باعث افزایش اختیارات شده و رفت و آمد مردم برای کارهای اداری به شهر اصفهان کاسته می‌شود.

آزاد با قدردانی از همراهی هیئت دولت در به تصویب رسیدن این مصوبه گفت: در دولت سیزدهم همراهی برای این موضوع وجود داشت و وزیر کشور با تغییر فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه موافقت کردند.

کد خبر 6085240

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • افزایش ۳۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان جنوبی