Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریف خسروی اظهار داشت: یحیی ابراهیمی، جعفرعلی امامی، وحید حسنوند، سجاد حقیابی، اکبر  حیدری، ابراهیم حیدری مقدم، داود داودی، علی رستمیان، رضارضایی، علی رضایی، محمدامین رضوانی، حمیدرضا شیرواند، حشمت الله صادقی، علی باقر طاهری نیا، عزیز عسگری، کیومر ث غلامیاری، حمیدرضا کاکولوند، جهانشاه مردانی، محمد حسین محمدی، روح الله محمدی، عبدالعلی مرادی و حسین ولی پور ۲۲ داوطلب تایید صلاحیت شده برای حوزه انتخابیه شهرستان های سلسله و دلفان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه افراد تایید صلاحیت شده از تاریخ ۲۴ بهمن به مدت یک هفته اجازه تبلیغات دارند، عنوان کرد: در مجموع ۸۳ صندوق در شهرستان سلسله به منظور رای گیری در نظر گرفته شده است که به ازای هر صندوق پنج تا هفت نفر هیات اجرایی، یک نفر بازرس و به ازای هر ۱۰ صندوق یک نفر سربازرس  و برای هر صندوق هم ۲ تا پنج نفر عوامل نظارت حضور دارند.

خسروی با بیان اینکه هر صندوق یک نماینده فرماندار یا بخشدار دارد، خاطرنشان کرد: حداقل سه نفر نیروی نظامی یا انتظامی نیز برای امنیت هر صندوق در امر انتخابات مشارکت دارند.

وی افزود: در مجموع بیش از یکهزار نفر در امر برگزاری انتخابات شهرستان دخیل هستند. 

شهرستان های سلسله و دلفان یک حوزه انتخابیه محسوب و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انتخابات انتخابات مجلس تبلیغات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حوزه انتخابیه سلسله و دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد

عبدالله افرازه شهاوند رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی اجتماعی استانداری گفت: خوشبختانه مرحله اول انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار خوب پشت سر گذاشتیم و انتخابات روان و آرامی برگزار شد.

او با بیان اینکه از حضور مردم نیز تشکر و قدردانی میکنیم و دعوت میکنیم در مرحله دوم هم مشارکت داشته باشند افزود: از ۱۴ حوزه انتخابیه خوزستان حوزه های انتخابیه آبادان (برای دو کرسی از سه کرسی این حوزه) و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم کشیده شد و ۲۱ اردیبهشت ماه مرحله دوم انتخابات برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: امروز با حضور اعضا و رؤسای کمیته های ستاد و فرمانداران آبادان، رامهرمز و رامشیر نشست ستاد انتخابات استان برگزار شد و تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه های اجرایی، ساماندهی مجدد شعب، مسائل فنی، پشتیبانی و سایر ملزومات انتخابات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم گرفته شد و انشاالله جلسات دیگر و بررسی های میدانی و تکمیلی برای اجرای مطلوب انتخابات خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • گرم‌ شدن دوباره تنور انتخابات در زنجان
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود