Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:51:09 GMT

فغانی، پیش به سوی جام جهانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۹۰۵۶

علیرضا فغانی امروز دیدار ویسل‌کوبه ژاپن و جوهور مالزی را به همراه کمک‌های ایرانی خود قضاوت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ویسل کوبه با حضور اینیستا ستاره اسپانیایی امروز موفق شد تا تیم جوهور مالزی را با نتیجه پنج بر یک شکست بدهد، اوگاوا سه گل، داگلاس و فوروهاشی برای تیم ژاپنی در این دیدار گلزنی کردند، اینستا نیز در این دیدار دو پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب این دیدار حضور داوران ایرانی بود، علیرضا فغانی به همراه محمدرضا منصوری، حسن اکرمی و محمدرضا ابوالفضلی این بازی را قضاوت کردند تا اینگونه در سال 2020 قضاوت‌های حساس خود را آغاز کنند. به نظر می‌رسد این کادر داوری ایرانی در هفته های آتی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز در لیست باشند چراکه یکی از مهم‌ترین گزینه‌های داوری آسیا برای حضور در جام‌جهانی قطر خواهند بود.

 

داوران ایرانی پس از گذراندن موفق یک دیدار نسبتا راحت در ژاپن به استراحت پرداختند و به گشت و تفریح در این کشور زیبا پرداختند.

 

 

کمیته داوران علیرضا فغانی ژاپن ویسل کوبه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران علیرضا فغانی ژاپن ویسل کوبه علیرضا فغانی ویسل کوبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت، داوری که در سال 2019 تاریخ‌ساز شد، بدون شک بدترین سال خود را تجربه می کند. این داور زن 40 ساله فرانسوی در لیست داوران منتخب برای قضاوت دو رویداد مهم ورزشی تابستان امسال قرار نگرفته است و در بازی های المپیک پاریس و یورو 2024 آلمان حضور نخواهد داشت.

"بهترین داور زن جهان" در سال‌های 2019، 2020، 2021 و 2022، بر اساس گزارش IFFHS، علیرغم این واقعیت که بالاتر از هر داور زن در سال های اخیر بوده و اولین زنی بود که برای داوری فینال سوپرجام فوتبال اروپا در سال 2019 منصوب شد، از حضور در مهمترین رویدادهای امسال محروم شده است. او در چند ماه پایانی سال 2023 و شروع سال جدید چند اشتباه تاثیرگذار داشته که برایش تاوان سختی داشت.

فراپارت همچنین اولین زنی بود که یک مسابقه را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت می‌کرد و در دسامبر 2020، اولین زنی بود که در لیگ قهرمانان اروپا داوری کرد. او همچنین اولین داور زن بود که در جام جهانی 2022 در قطر یک مسابقه فوتبال مردان را قضاوت کرد.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا