Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق اسپورتینگ لیسبون، برونو فرناندز را یک بازیکن باکس تو باکس می داند.

طرفداری- کارلوس کاروالهال، سرمربی اسبق اسپورتینگ لیسبون معتقد است که برونو فرناندز یک هافبک پست 10 نیست، بلکه یک بازیکن پست 8 و باکس تو باکس است.

به گزارش گل، دو هفته قبل بود که طرفداران منچستریونایتد شاهد پیوستن برونو فرناندز به منچستریونایتد با قیمت 55 میلیون یورو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از طرفداران یونایتد فرناندز را یک بازیکن پست 10 می دانند اما سرمربی سابق فرناندز، چنین عقیده‌ای را ندارد. کاروالهال در این باره می گوید:

فرناندز یک بازیکن شماره 10 نیست. او یک هافبک است اما این توانایی را دارد که بتواند خط دفاعی حریف را بشکند و گلزنی کند. برونو شوت‌زنی می کند، پاس گل می دهد، پاس ها و ضربات آزاد خوبی را نیز ارسال می کند. با این حال او یک بازیکن شماره 10 نیست، بلکه یک بازیکن شماره 8 است. او به عنوان یک بازیکن باکس تو باکس، بازی را به خوبی درک می کند. فرناندز صرفا بازی نمی کند بلکه هر آنچه که در اطرافش رخ می دهد را می فهمد. برونو می تواند تیم را سازماندهی کند، با دیگر بازیکنان صحبت کند و بازخورد خود را نسبت به حرکات بازیکنان بدهد و... او مانند یک سرمربی در داخل زمین است. فرناندز می تواند ترتیب تمام کارها را در یک سوم دفاعی حریف بدهد. او یک بازیکن بسیار هیجان انگیز است.

وی در ادامه افزود:

او حداقل به مدت دو سال، بهترین بازیکن لیگ پرتغال بوده است. فرناندز از آن دسته از بازیکنانی است که در جهان بهترین هستند. گاهی اوقات کیفیت بازیکنان تکنیکی در زمینه دفاعی پایین است و چنین چیزی می تواند در لیگ برتر انگلیس مشکل ساز شود. چنین بازیکنانی هنگامی که توپ را از دست می دهند، بلافاصله واکنش نشان نمی دهند تا توپ را به دست آورند اما فرناندز در دو سال گذشته و در این زمینه پیشرفت های زیادی کرده است. هنگامی که تیمش توپ را از دست دهد، بلافاصله واکنش نشان می دهد تا توپ را به دست آورد. این یک ویژگی مهم در لیگ برتر انگلیس است. برونو تنبل نیست، بلکه برعکس او یک بازیکن مبارز و سختکوش است. او همه چیز را برای تبدیل شدن به یک بازیکن کلیدی دارد.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برونو فرناندز او یک بازیکن باکس تو باکس فرناندز یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تا دقیقه 29 بازی برگشت با پی اس جی در مجموع 4-2 از حریفش پیش بود و به نظر می رسید به راحتی قادر است راهی نیمه نهایی شود ولی در یک صحنه غافلگیرکننده، آرائوخو با خطا روی بارکولا قرمز گرفت و از زمین اخراج شد. اتفاقی که ورق را به سود تیم پاریسی برگرداند و در ادامه بارسا با دریافت چهار گل حذف شد.

ریو فردیناند معتقد است خطای آرائوخو بچه‌گانه و کاملا بی دلیل بود و بهتر بود او اجازه می داد بازیکن حریف وارد محوطه جریمه شود.

اسطوره یونایتد در این رابطه گفت: «واقعا احمقانه بود. وینگر پی اس جی از دروازه دور بود و نیازی به آن خطا حس نمی شد. این یک حرکت ساده لوحانه است. این خطا از یک بازیکن جوان و بی تجربه که از جو بازی وحشت زده است، انتظار می رود نه از آرائوخو. بارسا اوضاع را خیلی خوب تحت کنترل داشت و آن خطا اصلا لزومی نداشت. یک مدافع بزرگ باید بداند کجای زمین خطا کند و مدافعان باید تا جایی که ممکن است قبل از محوطه جریمه و درون آن، تکل اشتباه نزنند.»

دیگر خبرها

  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن