Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه خسروی روز شنبه در بازدید از نمایشگاه بیداری اسلامی آموزش و پرورش البرز که در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده کرج برپا شد، اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت‌مدار بود و عشق به ولایت دلیل محبوبیت این شهید در قلب همه آزادگان جهان است.

وی خاطرنشان کرد: چگونه یک انسان خاکی و غیرمعصوم به این مرتبه دست می‌یابد و اگر دقیق شویم می‌فهمیم که شهید سلیمانی یک انسان به تمام معنی خدایی و الهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بصیرت، شجاعت و خستگی‌ناپذیری از دیگر ویژگی‌های مهم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است ، یادآور شد: یاد و نام این شهید والامقام و حماسه‌سازی های درخشان او برای همیشه در ذهن مسلمانان جهان ثبت شده است.

این همسر شهید مدافع حرم تصریح کرد: دشمن فکر می کند با شهادت سردار سلیمانی می تواند با محور مقاومت مقابله کند در حالی که راه و مسیر سردار سلیمانی روشن بوده و همرزمان آن شهید تداوم بخش راه و منش او در مبارزه با استکبار خواهند بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزشهدای مدافع حرم را الگوی مقاومت و ایثار دانست و گفت: این شهدا احیاگر واقعه تاریخی کربلا هستند در عصر معاصر هستند.

فرشته فهمیده اظهار داشت: این شهدا بار دیگر یاد شهدای کربلا را دراذهان بشریت زنده کردند و به جهانیان و مستکبران عالم فهماندند که کربلا همیشه زنده است و ابرقدرت های عالم خیال خاموش کردن نور اسلام ناب محمدی (ص) را به گور خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم کیلومترها دورتر از مرزها با دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) درس ایستادگی و آزادگی را به بشریت آموختند.

وی تصریح کرد: این عزیزان با دفاع از حریم اهل بیت (ع) وحضرت زینب (س) عزت، سربلند و پیروزی را برای اسلام به ارمغان آوردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: ما این امنیت و عزت را مدیون شهدا ی گرانقدری چون شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

فهمیده اضافه کرد: امروز جهان به قدرت پوشالی آمریکای جنایتکار و ایادی استکباریش در منطقه پی برده اند.

وی تاکید کرد: حرکت‎های بیداری اسلامی در جهان با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران انجام شد.

نمایشگاهی، با عنوان " بیداری اسلامی " با هدف آشنایی دانش آموزان و خانواده ها با وقایع جهان، و نقش مدافعان حرم از حریم اسلام در قالب عکس ، پوستر، ماکت و سنگر به مدت سه روز برپا شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آموزش و پرورش انقلاب بیت عصمت و طهارت ذهن عشق انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی بیداری اسلامی آموزش و پرورش مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است