Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی ذوب‌آهن در لیگ والیبال بانوان، حرکت کاروان سپاهان به دوحه و پیروزی اصفهانی‌ها در لیگ هندبال از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 23 بهمن ماه علاوه بر این‌که تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در لیگ برتر به پیروزی رسید و نمایندگان اصفهان در لیگ برتر هندبال موفق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ نخستین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال بانوان امروز در اصفهان بین دو تیم ذوب‌آهن و ستارگان فارس برگزار شد که با پیروزی 3 بر صفر ذوب‌آهن و با امتیازات 25 بر 19، 25 بر 8 و 25 بر 16 به پایان رسید و سبز‌پوشان دهمین برد خود را کسب کردند.

✅ تیم فوتبال سپاهان ایران که شب گذشته در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، العین را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد، امروز آخرین تمرین خودش را در خاک امارات پشت سرگذاشت تا آماده سفر به قطر شود.

کاروان سپاهان امروز بعدازظهر به سمت کیش پرواز کرد و بعد از آن راهی دوحه قطر شد تا اردوی خودش را برای بازی دوم مرحله گروهی مقابل السد، در این شهر برپا کند؛ تیم فوتبال سپاهان روز بیست و نهم بهمن، به مصاف السد خواهد رفت.

گئورگی ولسیانی مدافع گرجی سپاهان که مدتی است دچار مصدومیت شده، پس از سفر به تفلیس و مداوا زیر نظر پزشک تیم ملی گرجستان، در حال حاضر روند درمانی را در کمپ اسپایر پشت سر می‌گذارد و پس از ورود سپاهان به خاک قطر، به اردوی تیم اضافه خواهد شد.

✅ تیم فوتبال ذوب‌آهن که پس از برتری مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر به استراحت رفته بود، تمرینات تیمی خود را در مجموعه ورزشی ملت از سر گرفت؛ سبزپوشان از امروز خود را برای رویارویی با استقلال تهران در جریان هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آماده می‌کنند. 

خبر دیگر از ذوب‌آهن این‌که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی مدیر عامل، اعضای باشگاه و بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن با حضور در گلستان شهدای اصفهان با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

✅ هفته یازدهم لیگ برتر آقایان امروز چهارشنبه با انجام 4 بازی دنبال شد و طی آن در دهدشت بازی تیم‌های فراز بام دهدشت و ذوب‌آهن اصفهان با حساب 27 بر 25 به سود سبز‌پوشان به اتمام رسید؛ سپاهان نیز با نتیجه 28 بر 24 زاگرس اسلام آباد غرب را شکست داد.

✅  در مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم نامی‌نو اصفهان که دور رفت هفته و گذشته در اصفهان مغلوب گروه بهمن شده بود، در دور برگشت فردا باید به مصاف این تیم برود.

✅ دومین دوره رقابت‌های لیگ سراسری اسپوکس مردان گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی 24 و 25 بهمن با حضور ۱۰ تیم و به صورت رفت و برگشت در سالن ورزشی مجتمع صنعت آب و برق اصفهان برگزار می شود.

✅ حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان، محمد‌صادق صالحی، مسیح مرادی و سبحان نادری از اصفهان را به همراه 23 ورزشکار دیگر به دومین اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت کرد؛ این اردو از 28 بهمن تا هشتم اسفند در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

✅ در رقابت‌های یخ‌نوردی کاپ قهرمان آسیا ورزشکاران استان اصفهان در قالب یک تیم ۱۴ نفره در این مسابقات حضور یافتند که با کسب هفت مدال با افتخار رکورد دیگری از خود در سطح آسیا بر جای گذاشتند.

در این مسابقات که 19 و 20 بهمن در مدرسه یخ‌نوردی میگون برگزار شد محمدرضا صفدریان مدال طلا لید و مدال نقره سرعت، آزاده کلوشادی مدال نقره لید و نقره سرعت، عماد حسینی مدال نقره لید، عادل ابتداییان مدال برنز لید و علی ناظمی مدال برنز سرعت را بدست آوردند.

انتهای پیام/63090/آ 30/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان سپاهان ذوب آهن لیگ برتر هندبال ورزش بانوان یخ نوردی نامی نو لیگ بسکتبال بانوان والیبال بانوان انقلاب اسلامی ذوب آهن در لیگ استان اصفهان تیم فوتبال ملی فوتبال مدال نقره لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار معوقه باقی مانده از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، سپاهان به مصاف همشهریش ذوب آهن اصفهان می‌رود.
قضاوت این دیدار را پیام حیدری برعهده دارد. 
 
این بازی به علت حضور تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. در جدول سپاهان با ۳۹ امتیاز در رده جهارم قرار دارد و ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در رده هشتم است.


دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود