Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران، در حکمی "علی جمالی" را به ریاست ستاد انتخاباتی حزب کارگزاران منصوب کرد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، «غلامحسین کرباسچی»، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران، علی جمالی را به عنوان رئیس ستاد انتخابات مجلس یازدهم حزب منصوب کرد.

جمالی که سابقه فعالیت دانشجویی را نیز در کارنامه دارد، هم‌اکنون عضو هیات رئیسه شورای مرکزی و کمیته انتخابات حزب کارگزاران سازندگی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، شورای مرکزی کارگزاران سازندگی ایران ارائه فهرست در حوزه‌های مختلف کشور را به شوراهای استانی سپرده بود. همچنین در تهران مصوب شد که فهرستی مستقل و غیرائتلافی برای تعداد محدودی از کرسی‌ها ارائه کند.

«علی‌محمد نمازی» عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ایران روز دوشنبه از عدم ائتلاف حزب کارگزاران با سایر احزاب اصلاح طلب خبر داد و گفت: باید بررسی شود که حزب کارگزاران چه تعداد نیروی کیفی، با صلاحیت و مطابق با معیارهای حزب دارد تا پس از آن توسط سخنگو یا دبیرکل نتیجه به اطلاع عموم می رسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم حزب کارگزاران سازندگی ایران شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران

مدیرکل محیط زیست استان قم گفت: ستاد ملی مدیریت گردوغبار کشور اعلام کرده اگر دریاچه نمک آسیب ببیند، فلات بخش مرکزی نیز آسیب خواهد دید و کانون گردوغبار و ریزگردها در منطقه فعال خواهد شد. - اخبار استانها -

محمدحسین بازگیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، در پاسخ به شرایط فعلی دریاچه نمک و وجود ریزگردها در این منطقه اظهار داشت: دریاچه نمک، یکی از فرصت‌های خوب استان قم است که بین سه استان قم، اصفهان و سمنان قرار گرفته و وسعتی حدود 200 هزار هکتار دارد و از دشت مسیله پشتیبانی می‌کند و خوشبختانه هنوز به وضعیتی که گرد و غبار و ریزگرد ایجاد کند نرسیده است.

وی افزود: بخشی از آن به دلیل قرار گرفتن در محیط مناسب است که در سمت استان سمنان، کویر مرکزی ایران واقع شده و وجود پارک ملی، خود یک زون حفاظتی برای دریاچه به حساب می آید، در سمت استان اصفهان هم پناهگاه حیات وحش یخاب وجود دارد و در سطح استان قم، شرایط مناسب‌تری از لحاظ میزان رطوبت و آب دریاچه را داریم.

مدیرکل محیط‌زیست استان قم با بیان اینکه متأسفانه به دلیل قطع حقابه ها و خشکسالی گسترده، اکوسیستم این منطقه به شدت شکننده شده است، گفت: متأسفانه کم کم با تهدید این فرصت گرانبها روبه‌رو می‌شویم و حق آبه هایی که باید به تالاب‌های اقماری دریاچه، مثل؛ تالاب مُرّه، تالاب حوض سلطان، تالاب بند علی خان در استان تهران و ...  برسد، نرسیده و رودخانه‌ها، ورودی و آوردهای گذشته را ندارد، در بالادست، هم سدهای زیادی و هم برداشت‌های زیادی داشتیم.

بازگیر عنوان کرد: آبی که هم اکنون در رودخانه شور، تالاب مُرّه به استان می‌رسد، با خودش آلودگی همراه دارد و آب سالمی نیست، اما کارهای خوبی هم در دست اقدام است، از جمله؛ دریاچه نمک که در پایین دست یک حوزه آبخیز بزرگ قرار گرفته، یکی از زیرحوزه های فلات مرکزی ایران است که 9 استان در این حوزه آبخیز مشترک و سهیم هستند که به دریاچه نمک منتهی می‌شود.

وی تصریح کرد: لازمه مدیریت و ساماندهی آن کارهای فرااستانی است که در سفر قبلی رئیس جمهور به استان قم، موضوع دریاچه نمک در یک کارگروه ملی به تصویب رسید و بیش از یک سال کار انجام شد و یک برنامه جامعی برای مدیریت این حوزه تهیه و با دستگاه‌های مختلفی که مرتبط با این حوزه اند، همچون وزارت کشور، وزارت نیرو و جهاد کشاورزی، وزارت صمت و ‌... تبادل اطلاعات صورت گرفت و در این راستا طرحی نوشته شد که در ششمین جلسه ستاد ملی تالاب های کشور به تصویب رسید.

مدیرکل محیط‌زیست استان قم اظهار داشت: جایگاه این ستاد در ذیل قانون حفاظت و مدیریت تالاب‌های کشور است و با حضور 10 عضو کابینه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود و شأن مصوبات این ستاد شبیه مصوبات ستاد هیئت دولت است.

بازگیر درباره پروژه‌های الویت دار طرح جامع دریاچه نمک گفت: کارهایی که باید در سطح کل حوزه صورت پذیرد، مشخص شده و برنامه 5 ساله برای آن تصویب و از اسفند ماه ابلاغ شده که در دستور کار همه دستگاه‌ها باید قرار گیرد.

 وی افزود: برای تحقق پیدا کردن این اقدامات، یک کارگروه ویژه تخصصی باید شکل گیرد که ستاد، مسئولیت این کارگروه را به استاندار محترم قم داده و استانداران سایر استان‌های حوزه و دستگاه‌های مرتبط هم در این کارگروه حضور دارند.

مدیرکل محیط زیست استان قم تصریح کرد: ستاد ملی مدیریت گردوغبار کشور  اعلام کرده اگر دریاچه نمک آسیب ببیند، فلات بخش مرکزی نیز آسیب خواهد دید و کانون گردوغبار و ریزگردها در منطقه فعال خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • حسینی‌پور رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • محمد مخبر حکم جدید صادر کرد
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد + سوابق
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد