Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعاها و تهدیدات یکی از مقامات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه این رژیم علیه منافع کشورمان در سوریه و منطقه پاسخی کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس موسوی با اشاره به ماهیت تروریستی و اشغالگری رژیم صهیونیستی افزود: شالوده و ماهیت این رژیم در طول ۷۰ سال گذشته بر اشغال سرزمین فلسطین و کشورهای همسایه، کشتار، غارت اموال، ترور و تجاوز بنا شده است.

موسوی در ادامه تأکید کرد: حضور جمهوری اسلامی ایران در سوریه به دعوت و توافق با دولت این کشور و با هدف مبارزه با تروریسم مورد حمایت آمریکا و اسرائیل انجام گرفته و کشورمان در حراست از حضور در سوریه و دفاع از امنیت ملی و منافع منطقه ای خود لحظه‌ای درنگ و مماشات نخواهد کرد و در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه، پاسخی قاطع و کوبنده خواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تهدیدات و اظهارات جنگ طلبانه رژیم اشغالگر قدس را در مجامع بین المللی نیز پیگیری خواهد کرد.

به گزارش فارس، «نفتالی بنت»‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی‌سند علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت تل‌آویو پیوسته در تلاش است تا با تضعیف ایران، آن را مجبور به خروج از سوریه کند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» بنت طی سخنرانی در محله «دفنا» واقع در منطقه «الجلیل»، مدعی شد: «ما به‌صورت مداوم تلاش می‌کنیم هزینه‌ها را برای ایران بالا ببریم تا اینکه به هدف غایی خود برسیم، [که] خارج کردن آنها از سوریه [است]. ما به تلاش برای ممانعت از حضور ایران در مرزهای شمالی خود ادامه می‌دهیم».

بر این اساس، وی ضمن اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در گذشته در تضعیف ایران راه به جایی نبرده بود، توضیح داد: «برای سال‌ها ما در جنگ مداوم با بازوهای اختاپوس ایرانی در لبنان، سوریه و غزه بودیم و به اندازه کافی روی تضعیف خود ایران تمرکز نکرده بودیم».

انتهای پیام/

104 / 361 سید عباس موسوی دشمنی اسراییل مدافعان حرم جنگ سوریه بحران سوریه حمله اسراییل به ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سید عباس موسوی دشمنی اسراییل مدافعان حرم جنگ سوریه بحران سوریه حمله اسراییل به ایران جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی سید عباس موسوی هرگونه تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم اسرائیل غاصب به خوبی پایان عمر خود را می‌بیند

ماموستا ملامحمد شادابی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی ضمن تبریک عملیات موفقیت آمیز وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: بیش از ۷۵ سال از عمر منحوس رژیم جعلی اسرائیل در منطقه خاورمیانه می‌گذرد و در این مدت ایران تنها کشوری بوده است که در مقابل تجاوزگری های صهیونیست ها ایستاده است.
 
امام جمعه «مله دزگه ذهاب» گفت: حجم آتش و موشک بارانی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر سر رژیم صهیونیستی فرود آمد در تاریخ جنگ‌های جهان بی‌نظیر بوده است و همین امر باعث ترس و درهم پاشیدن شالوده کشورهای استکباری به ویژه رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل شد.
 
این عالم اهل سنت در ادامه با تأکید بر اینکه نیروهای دفاعی ایران آماده پاسخگویی به هرگونه تجاوز به مرزهای این کشور هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران در نهایت آمادگی قرار دارند و هرگونه تجاوز و تعدی به مرزهای خود را با شدیدترین وجه ممکن پاسخ خواهد داد و این مهم را دشمنان به خوبی دریافته‌اند.
 
ماموستا شادابی افزود: رژیم صهیونیستی امروز می‌داند که توان و نیروی مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد بنابراین به دنبال ایجاد یک جنگ ترکیبی به همراه دیگر دوستان و هم پیمانان خویش می‌باشد به گونه‌ای که در روزهای اخیر یک جنگ رسانه‌ای بزرگ علیه ایران اسلامی به راه انداخته است تا بر این شکست مذبوحانه خود را سرپوش بگذارد.
 
امام جمعه «مله دزگه ذهاب» در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: رژیم منحوس اسرائیل غاصب به خوبی پایان عمر خود را می‌بیند بنابراین مانند یک دیوانه و یک انسان مجنون تمام کشورهای منطقه را به نوعی به جنگ و خونریزی کشانده است و بی‌شک این آینده کشور و کسانی است که در حال افول و از بین رفتن هستند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود/ به هرگونه اقدام متجاوزانه پاسخی قاطع می‌دهیم
  • جمهوری اسلامی جنگ طلب نیست اما تعرض به خاک خود را برنمی تابد
  • رژیم اسرائیل غاصب به خوبی پایان عمر خود را می‌بیند