Web Analytics Made Easy - Statcounter

پتراکی همچنان با رسانه های ایتالیایی مشکل دارد. 

طرفداری- جانلوکا پتراکی، مدیر ورزشی جالوورسی، در جدید ترین مصاحبه خود به انتقاد از مطبوعات پرداخته است و اعلم کرده که به آنها اعتماد نداردو البته این نخستین بار نیست که روابط پتراکی با رسانه ها تار می شود، او پیش از این با توتو اسپورت هم مشکلاتی را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت جانلوکا دی مارتزیو، پتراکی گفت: 

پیش از شروع کنفرانس می خواهم که به بعضی از صحبت های غلطی که این چند روزه شنیده شده اند، اشاره کنم. زمانی که به اینجا آمدم گفتم که این فصل(فصل گذشته) یک سال صفر برای رم بود و باید که تیم را از مسیر اشتباهی که در پیش گرفته بود، به مسیر اصلی خود برگردانم. حالا با فروتنی و آرزویی که متعهد به رساند رم به آن هستم. سعی می کنم فلسفه باشگاه را ادامه دهم و فک می کنم در اینجا یک انقلاب واقعی ایجاد شده است. ما بازیکن 70 میلیون یورویی نمی خریم، بلکه با این پول 7 بازیکن جذب می کنیم. در چنین پروژه ای، از هواداران می خواهم که کمی صبر و درک درست از شرایط باشگاه داشته باشند.

پتراکی ادامه داد: 

از دروغ هایی که برخی از رسانه ها می گویند، اصلا خوشم نمی آید. به خیلی از شما اعتماد ندارم و هیچ حرفی ندارم که با شما بزنم (رو به خبرنگاران). به هر حال تنها وظیفه من این است که حداکثر تلاشم را برای آاس رم انجام دهم. تفکرات فوتبالی ام را به انجام خواهم رساند و در این راه تمام سعیم را به کار می گیرم. برای تیمی که تا حدود 20 روز پیش مورد ستایش همه قرار می گرفت و بهترین فوتبال را در سری آ به نمایش می گذاشت. اما اکنون ما در شرایط سختی هستیم و البته من آماده این اوضاع بودم، چیزی که برای آن آماده نبودمف حرف های دروغ بود. نوشته بودید که "ژکو پتراکی را برای کیفیت پایین تیم کوبید". این یک دروغ محض است. ادین بازیکن آاس رم است وهمچنین یک انسان باهوش. اگر او قصد داشت کاری را انجام دهد، قطعا در رختکن این کار را می کرد. 

وی افزود: 

می دانم که در لحظات سخت و دشواری هستیم. کمی از فروتنی مان را از دست داده ایم. رم اگر با عطش پیروزی و کمی بدجنسی بازی کند، می تواند همه تیم ها را به دردسر بیاندازد. سبک بازی فونسکا، روی پرس و بازپشس گیری توپ، تمرکز دارد، برای اجرای صحیح آن، همه بازیکنان باید تلاش کنند. لاتزیو در مقابل ما بدترین نمایش فصلش را ارائه داد و مطمئنیم که از این هم بهتر می شویم. تلاش می کنم که به همه بازیکنان بفهمانم عزم و ارداه شان چه قدر اهمیت دارد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

دیگر خبرها

  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • مارسل دسایی و انتخاب ویژگی های یک بازیکن کامل / فیلم
  • پرتاب چاقو به سمت بازیکن در لیگ کلمبیا! / فیلم
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!