Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@07:16:18 GMT

سید البرز حسینی، کاندیدای شانا در خدابنده اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۰۰۱۲

سید البرز حسینی، کاندیدای شانا در خدابنده اعلام شد

سید البرز حسینی، به عنوان کاندیدای نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه شهرستان خدابنده معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت حماسه زمستان سوز امت حزب‌الله و مردم غیور استان زنجان در راهپیمایی فجر سلیمانی در چهل و یکمین 22 بهمن  انقلاب اسلامی که جوشش خون سردار دل‌ها در رگ‌های مردم ایران بود و دشمنان دندان به هم فشرده و قسم خورده ایران اسلامی را نا امید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است، در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و در پی ساز و کار تعیین شده برای انتخاب کاندید مورد تایید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان و ضمن احترام به همه کاندیداهای حاضر در عرصه انتخابات شهرستان، برادر ارجمند «سید البرز حسینی» را که در انتخابات مجمع عمومی و نظرسنجی مبنا، رتبه نخست را احراز نموده بود، به عنوان نامزد نهایی مورد حمایت این شورا جهت حضور در رقابت‌های انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان خدابنده معرفی می‌کند.
در پایان این بیانیه آمده است، بار دیگر ضمن قدردانی و تکریم حضور پرشور مردم عزیز استان و به ویژه شهرستان خدابنده در راهپیمایی 22 بهمن، آحاد و اقشار مختلف مردم انقلابی و عدالت‌خواه و ظلم ستیز استان را به شرکت گسترده در انتخابات دوم اسفند و خلق حماسه‌ای شایسته روح بلند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دعوت می‌کنیم.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان

انتهای پیام/73002

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان ائتلاف شورای نیروهای انقلاب استان زنجان شهرستان خدابنده سید البرز حسینی نامزد نهایی انتخابات شورای اسلامی نظر سنجی مبنا ظلم ستیز شهرستان خدابنده سید البرز حسینی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد

محمد منان رئیسی گفت: در این مورد باید اذعان داشت که این طور نیست که صهیونیست‌ها نمی‌خواهند پاسخ ایران را بدهند، اما در واقع نمی‌توانند، چون اگر پاسخ دهند ضربه بعدی ما کارا‌تر خواهد بود.

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: خود صهیونیست‌ها بعد از عملیات موشکی و پهپادی ایران اذعان کردند که عملیات فراتر از انتظار آن‌ها بوده است.

او  ادامه داد: با توجه به شدت و قدرتی که عملیات ایران داشت قطعا بازدارندگی خواهد داشت و اگر اسرائیل مجدد خطایی انجام دهد با پاسخ محکم‌تر ایران همراه خواهد شد.

منتخب مردم قم، کهک و جعفریه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شورای امنیت در نشست اخیر خود حاضر نشد قطعنامه و بیانیه علیه عملیات نظامی ایران دهد، همین شورا پیش‌تر در مورد حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق هم حاضر نشدند اسرائیل را محکوم کند لذا این که اکنون شورای امنیت با ایران هم مانند اسرائیل رفتار می‌کند معنای خوبی دارد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد و این شورا همان شورای امنیتی است که بار‌ها فاحش از صهیونیست‌ها حمایت کرده است، اما نتواست در مورد ایران به جمع بندی برای بیانیه و قطعنامه برسد.

منان رئیسی تاکید کرد: عملیات نظامی ایران نقطه عطفی در تاریخ خواهد شد و در سال‌های آینده تاریخ اسرائیل به قبل و بعد از عملیات «وعده صادق» تقسیم خواهد شد و این عملیات در بعد نظامی و سیاسی دستاورد بزرگی برای نظام اسلامی ایران بود.

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: این عملیات موازنه و معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد و رژیم صهیونیستی و حامیان آن، چون آمریکا از این پس به طرز دیگری در مورد ایران صحبت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • سپاه به اسراییل ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • قدردانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام از عملیات سپاه در حمله به صهیونیست‌ها
  • ارتش در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد
  • حمایت بافقی‌ها از پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی