Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@23:43:33 GMT

جزئیات برگزاری نمایشگاه‌های بهاره

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۰۰۱۶

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، محمدرضا کلامی با تاکید بر اینکه برنامه فروش فوق العاده در اکثر استان‌ها مصوب شده است، تاکید کرد: عرضه کالاها با تخفیف مناسب در این نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فروش فوق العاده صورت می گیرد و برآوردها حکایت از آن دارد که تا کنون برنامه ویژه برگزاری 37 نمایشگاه در سراسر کشور تدوین شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره محل برگزاری نمایشگاه‌های تهران نیز گفت: نمایشگاه‌های تهران در مکان‌های حکیمیه، بوستان ارم، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت، مصلای تهران، شهر آفتاب و بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

کلامی افزود: به منظور استمرار آرامش و ثبات نسبی بازار و جلوگیری از سوء استفاده برخی فعالین و واسطه‌ها و افزایش تقاضا در ایام پایانی سال و تأمین مکفی مایحتاج عمومی ، دستور العمل تشدید بازرسی و نظارت ویژه ایام پایانی سال به تمامی اتاق‌های اصناف سراسر کشور ابلاغ گردیده است.

وی درباره زمان برگزاری این نمایشگاه‌ها توضیح داد: تاریخ برگزاری نمایشگاهها بسته به استان از 10 لغایت 25 اسفند ماه متفاوت خواهد بود و در تهران از نیمه اسفندماه آغاز خواهد شد.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اینکه نمایشگاه ها با هدف حمایت از تولید کننده و مصرف کننده برگزار می‌شود،گفت: عرضه کالاهای خارجی در نمایشگاهها ممنوع است و در صورت عرضه کالای خارجی، برخورد قانونی از سوی مراجع نظارتی صورت گرفته و غرفه عرضه کننده با هماهنگی سازمان‌های تعزیرات حکومتی و حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان جمع آوری خواهد شد.

وی به الزام سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها به تأمین مکفی و حداکثری کالاهای اساسی در نمایشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: غرفه ویژه بازرسی اصناف در تمامی نمایشگاه‌ها پیش بینی شده و نمونه کالاهای قیمت‌گذاری شده به صورت پلمب در معرض دید مردم و خریداران در در غرفه بازرسی قرار می گیرد تا به عنوان مبنای قیمت کالا باشد.

به گفته وی هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی ، اورژانس و ... صورت گرفته تا هزینه های مرتبط با ایمنی بهداشت ، سلامت و حتی رفاهی ( پارکینگ و ...) حداقل از سال قبل پایین‌تر باشد.

وی گفت: ستاد تنظیم بازار در تازه ترین نشست خود بر عدم کاهش تعداد غرف در نمایشگاهها نسبت به سال گذشته و بلامانع بودن افزایش تعداد غرفه‌ها تاکید کرده است و با هدف رفاه حال مردم اجاره غرف درنمایشگاه‌ها نسبت به سال گذشته افزایش نخواهد یافت.

کلامی افزود: در خصوص توزیع میوه و تره‌بار در ایام پایانی سال با هدف ارتقای سطح سلامت شهروندان از طریق عرضه محصولات تازه،با کیفیت، قیمت مناسب و کنترلهای بهداشتی تمهیداتی صورت گرفته است .

سخنگوی تنظیم بازار اعلام کرد که جهت رفاه حال شهروندان ساعت کار مراکز عرضه در ایام پایانی سال افزایش خواهد یافت و میوه تنظیم بازار (سیب و پرتقال )ایام پایانی سال تأمین و آماده توزیع است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ایام پایانی سال برگزاری نمایشگاه تنظیم بازار نمایشگاه ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار ماهی فروشان شهرستان تنکابن با ۷۰ سال قدمت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، کسب و کار  بازار ماهی فروشان تنکابن به عنوان پیشگام در عرضه و تأمین محصولات دریایی مازندران و سایراستان‌ها  به ویژه درفصل بهار، پررونق‌تر از هر فصل دیگر است.

ازقدیمی ترین فعالان بازار ماهی فروشان تنکابن در گفتگویی اظهار داشت: بازار ماهی شهرستان تنکابن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین بازار‌های ماهی مازندران همواره مورد توجه بوده که همه ساله در ایام تعطیلات بویژه نوروز میزبان مسافران و گردشگران است.

رضا کاظم پور با بیان اینکه بازار ماهی فروشان تنکابن حدود ۷۰ سال قدمت دارد افزود: این بازار با ۷۰ غرفه محل عرضه انواع ماهی‌های تازه دریای خزر همچون ماهی سفید، آزاد، قزل آلا، کفال و کپور و ماهیان پرورشی در این شهرستان بوده و علاوه بر ساکنان تنکابن، گردشگران بسیاری نیز برای خرید ماهی به این بازار می‌روند.

وی تصریح کرد: افزایش صید انواع ماهی دریایی سبب شده تا بازار ماهی فروشی شهرستان تنکابن رونق پیدا کند.

کاظم پور گفت: اشتیاق مردم برای دیدن سنت قدیمی چوب زدن ماهی رونق به این بازار داده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین
  • بازار ماهی فروشان شهرستان تنکابن با ۷۰ سال قدمت
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 
  • کمبودی در عرضه مرغ ایام نوروز و ماه رمضان نداریم
  • افزایش قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ۳۰ مدل نیسان در راه است
  • افتتاح بازارچه ملی صنایع دستی در نوشهر