Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

کرملین امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با «جوزپه کونته» نخست‌ وزیر ایتالیا درباره لیبی تلفنی رایزنی کرده است.

به گزارش مهر بر اساس بیانیه صادره از سوی کرملین، بررسی تحولات لیبی محور اصلی این مذاکره تلفنی اعلام شده است.

کرملین در این باره اعلام کرد که در جریان این گفتگوی تلفنی، پوتین بر ادامه تلاش های مسکو در راستای ادامه همکاری تا تحقق صلح بلندمدت در کشور لیبی تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نخست وزیر ایتالیا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در گفتگو با «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره غزه گفتگو کرد.

در این گفتگو دو طرف به رایزنی در خصوص تلاش های واشنگتن برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و نیز مذاکرات آزادی اسرای نزد مقاومت رایزنی کرد.

وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با این مقام صهیونیست تدابیر اتخاذ شده با هدف کاهش تنش ها در منطقه را حائز اهمیت دانست.

بلینکن در بخشی از این گفتگو به موضوع ادامه مذاکرات درباره برقراری آتش بس فوری در نوار غزه و افزایش ارسال کمک ها به غیرنظامیان پرداخت.

کانال ۱۲ و تلویزیون عبری کان امروز اعلام کردند: «بنیامین نتانیاهو»؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه اخیر کابینه جنگ، اعضای تیم مذاکره‌کننده برای آزادی اسرای اسراییلی را به «ارائه اطلاعات نادرست» متهم و آنها را به برکناری تهدید کرد.

نتانیاهو گفته است که توضیحات و گفته‌های نادرست تیم مذاکره‌کننده، به تلاش‌های ما برای بازگرداندن گروگان‌ها آسیب می‌زند و باعث گسترش ناامیدی در میان خانواده‌های اسرا می‌شود.

کد خبر 6085703

دیگر خبرها

  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • وزیر خارجه فنلاند در گفتگو با امیر عبداللهیان : ادامه تنش در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان