Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راهداران و نیروهای امدادی شهرستان خلخال همچنین برای نجات پنج مسافر گرفتار شده در جاده اسالم - خلخال در تلاش هستند. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

علی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: راهداران و نیروهای امدادی شهرستان خلخال همچنین برای نجات پنج مسافر گرفتار شده در جاده اسالم - خلخال در تلاش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پنج مسافر چند روز پیش در یک قهوه خانه بین راهی در گردنه کرمان جاده اسالم - خلخال و در حوزه استحفاظی استان گیلان در محاصره برف و کولاک شدید قرار گرفته‌اند.

‌بارش 6 متری برف در محور مهاباد ـ بوکان /مفقودشدن ماشین آلات راهداری زیر برفبارش شدید برف در محورهای رومشکان؛ اکیپ‌های راهداری در آماده‌باش استآمادگی 53 اکیپ راهداری گیلان برای مقابله با بحران بارش برف؛ رفع انسداد راه‌های اصلی در اولویت اس

رحمتی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم به هر نحوی این افراد را نجات دهیم تصریح کرد: با توجه به شدت سنگینی کولاک و برف موجود در این مسیر کوهستانی بولدوزر اعزامی از سوی گردنه الماس موفق به رسیدن به این منطقه نشد اما تلاش می‌کنیم به هر نحوی این افراد را نجات دهیم.

انتهای پیام/ 146

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های پراکنده همچنان ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا و بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، برخی مناطق چهار محال و بختیاری، ارتفاعات کرمان و برخی مناطق شرق و شمال شرق، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

فردا جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد و کرمان، جنوب اصفهان و شنبه در برخی نقاط استان فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، همچنین یکشنبه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش رخ خواهد داد. دوشنبه بارش در غرب و شرق سواحل دریا خزر ادامه خواهد داشت.

طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

هواشناسی اعلام کرد خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز طی دو روز آینده مواج هستند.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد در شمال شهر و همچنین بارش پراکنده پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۸ و کمینه دما ۷ درجه گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۱۹۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • فوت ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم
  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • رهایی 170 نفر گرفتار در کولاک تکاب
  • بارش‌های پراکنده همچنان ادامه دارد
  • شهروند گرفتار در ارتفاعات کوهسرخ خراسان رضوی نجات یافت
  • جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • ۱۷۰ نفر گرفتار در کولاک تکاب رهایی یافتند
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم