Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با توجه به کاهش دید افقی در محور اردبیل به خلخال پلیس راه اردبیل جهت پیشگیری از حوادث احتمالی محدودیت تردد اعمال کرده است. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید محمد صفوی شامگاه امروز با حضور در جاده خلخال-اسالم اظهار داشت: در حال حاضر در محور اردبیل به خلخال، محدوده بودالالو تا کرگان، پدیده مه‌گرفتگی و کولاک شدید وجود دارد که این موضوع سبب شده تا دید افقی به شدت کاهش یابد و عملاً امکان تردد وجود نداشته باشد که  پلیس راه اردبیل جهت پیشگیری از حوادث احتمالی در حال حاضر از منطقه بودالالو به سمت خلخال و سرچم برای سواری‌ها محدودیت تردد اعمال کرده است که این محدودیت شامل اتوبوس‌ها و کامیون‌ها نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امدادرسانی هلال‌احمر به شهرستان خلخال همچنان ادامه دارد/ امداد رسانی به بیش از دو هزار نفر در استان اردبیلنجات پنج مسافر گرفتار شده در جاده اسالم - خلخال همچنان ادامه داردخلخال سردترین هوا در 50 سال اخیر را سپری کرد؛ هوای سرد و یخبندان تا پایان هفته در استان اردبیل ماندگار اس

وی بیان کرد: با وجود تلاش راهداران کماکان محور خلخال-اسالم مسدود بوده و در سایر محورهای استان از جمله اردبیل-سرعین، اردبیل-سراب و اردبیل-آستارا پدیده قالب جوی کولاک برف است اما محورهای ذکر شده باز بوده و تردد به شرط رعایت سرعت مطمئنه، همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: به هموطنانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را دارند توصیه می‌شود ضمن پایبند بودن به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، تجهیزات کامل زمستانی به همراه داشته باشند و از سرعت و سبقت غیرمجاز بپرهیزند.

انتهای‌پیام/131

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محور اردبیل به خلخال محدودیت تردد استان اردبیل خلخال اسالم پلیس راه دید افقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این محدودیت به علت عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزاد راه اعمال می شود.

 

بازه زمانی عملیات: از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

روز‌های شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶ 

روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

روز‌های چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ 

روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

 موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج  و از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

 

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین