Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سرهنگ حسین محمد پور امشب پس از جلسه ستاد مدیریت بحران در استانداری گیلان در جمع اصحاب رسانه درباره آخرین وضعیت ترافیک راه‌های استان گیلان اظهار کرد: محور قزوین به سمت رشت شاهد کندی ترافیک به سمت رشت هستیم که این ترافیک به دلیل این کم بودن عرض راه است که به خودرو اجازه نمی‌دهد با سرعت بیشتری حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در محور فومن به سراوان ترافیک بسیار کند است، تصریح کرد: این محور تا ساعت پنج بعدازظهر مسدود بود و متأسفانه محور سنگر به سمت کوچصفهان و محور اسالم و پونل به خلخال مسدود است، محور‌های شریانی و اصلی از سمت مرکز استان به سمت شرق باز اما عرض کم و تردد بسیار کند صورت می‌گیرد و در مسیر غرب به سمت آستارا و گردنه حیران باز است.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گیلان از مردم خواست تا اطلاع ثانوی به استان گیلان سفر نکنند و افزود: نداشتن زنجیر چرخ برخی رانندگان باعث بروز مشکلات برای سایر رانندگان شد به‌ویژه رانندگان تریلی و سنگین که از مدیران فنی شرکت‌های مسافربری و باربری تقاضا می‌کنیم حتماً در خصوص کنترل زنجیر چرخ به‌صورت ویژه عمل کنند تا مشکلاتی که در چند روز گذشته داشتیم مجدداً تکرار نشود.

محمدپور خطاب به رانندگانی که مجبور به مسافرت هستند، بیان کرد: رانندگان تجهیزات زمستانه، لوازم گرم، پتو، آذوقه و خشکبار را به همراه خود داشته باشند تا در صورت بروز شرایط بحرانی حداقل یکی دو روز وضعیت را مدیریت و کنترل کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک فرمانده انتظامی گیلان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • انسداد همراه با ترافیک در محور سوادکوه
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس