Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیم نوعی‌اقدم چهارشنبه‌شب در آیین چهلم شهادت سردار سلیمانی در کاشان بیان کرد: امروز جهان اعتراف کرده است که آمریکا با ترور او اشتباه بزرگی را انجام داد، چون شهید سلیمانی به مراتب قدرتمندتر از سلیمانی است.

وی افزود: قاسم سلیمانی پس از شهادت نه تنها در تمام شهرهای ایران بلکه در بیشتر کشورها کنگره جهانی و راهپیمایی عظیمی با سلیقه‌ها، گرایش‌ها، اعتقادها و گویش‌های مختلف بر ضد استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل به راه انداخت که هرگز پیش از شهادتش این مهم رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سوریه تاکید کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، مقاومت قدرتمندتر شد، به اوج اقتدار رسید و به فضل الهی اثر و برکت آن را در آینده خواهیم دید.

وی تصریح کرد: حدود و ثغور جمهوری اسلامی، مرز ایران است اما انقلاب اسلامی در همه گروه‌های مقاومت، آزادی‌خواهان جهان، انسجام، وحدت و یکپارچگی بر ضد استکبار جهانی ایجاد کرده است.

نوعی‌اقدم با اشاره به موشک‌باران پایگاه آمریکایی عین‌الاسد کشور در عراق گفت: ایران با این اقدام به جهان و آزادی‌خواهان اثبات کرد که از هیاهو و حملات روانی آمریکا نباید ترسید زیرا می‌توان هیبت و هیمنه آنها را درهم شکست.

وی ساقط کردن هواپیمای فوق سری، نظامی و جاسوسی حامل نیروهای امنیتی آمریکا از سوی طالبان در کشور افغانستان را نتیجه شهامت پیدا کردن آنها پس از حمله موشکی ایران به پایگاه‌هایی آمریکایی برشمرد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سوریه با اشاره به هشت پایگاه نظامی آمریکا در عراق از جمله سه پایگاه هم‌مرز با جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: آمریکا ادعا دارد که همه این پایگاه‌های نظامی دارای گنبد آهنین است اما ایران آخرین پایگاه نظامی را مورد هدف قرار داد تا به دشمن اثبات کند که از سرعت عمل بالا و دقت کافی برای حمله به دشمن برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ظهور حضرت مهدی (ع) به زمینه‌سازی نیاز دارد، تشریح کرد: زمینه‌سازی نیازمند لشکر است و بسیجیان نیروهای آن هستند و بفرموده مقام معظم رهبری، هرکس کوچک‌ترین عشقی به نظام جمهوری اسلامی داشته باشد، بسیجی است و بسیجیان همواره در نوک پیکان عزت و شرف ایران اسلامی قرار دارند.

نوعی‌اقدم همچنین مردم را سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و بیان کرد: مردم باید همواره مورد احترام مسوولان باشند زیرا آنها صاحبان و ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند.

وی یادآور شد: مردم همیشه در دوران سخت انقلاب از جمله جنگ نظامی و اقتصادی در برابر ناملایمات از نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و مسوولان باید همیشه نوکر و خدمتگزار آنها باشند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سوریه با قدردانی از خانواده شهیدان افزود: همه به ویژه مسوولان مدیون شهیدان والامقام به عنوان قهرمانان واقعی این نظام مقدس هستند که جان خود را برای دفاع از اسلام و قرآن فدا کردند و نباید هرگر آنها را فراموش کنند.

آیین چهلم شهادت سپهبد قاسم سلیمانی با عنوان عقیق‌های آسمانی در سالن شهدای بسیج ناحیه مقاومت کاشان برگزار شد.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه، در شلیک موشک از پهبادهای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با دستور دونالد ترامپ، در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور شد و به شهادت رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا جمهوری اسلامی دی ماه سوریه نظام جمهوری اسلامی آمریکا انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرمانده قرارگاه حضرت زینب نظام جمهوری اسلامی قاسم سلیمانی نوعی اقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سرهنگ حیدری شامگاه دیروز در برنامه گفتگوی ویژه خبر سیمای استان به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی گفت: تعیین روز ارتش، تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای تثبیت ارتش بود.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور‌های استعمارگر و در راس آنها آمریکا، که منافعشان به خطر افتاده بود، غائله‌های مختلفی را در کشور ما به راه انداختند و در نهایت، عراق را برای حمله به ایران، تحریک، تجهیز و حمایت کردند، اما به جایی نرسیدند.

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان خاطرنشان کرد: در همه این موارد، قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروی ایمان، تکیه بر توان داخل و پشتیبانی ملت، ایستادگی کرد.

سرهنگ حیدری افزود: در طول این سال‌ها نیز ارتش جمهوری اسلامی، دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح، در حفظ و تقویت امنیت کشور، جانفشانی کرد.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله خودکفایی، اقتدار و قدرت نظامی است.

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان گفت: این عملیات، دنیا و حتی برخی در داخل را به این باور رساند که نمی‌توان به ایران، نگاه چپ داشت.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ما کشور صلح هستیم، اما در واقع لازم، محرک و هجومی عمل خواهیم کرد.

وی افزود: بیش از ۱۴۰۰ شهید از چهار هزار شهید گلستان، ارتشی هستند و استان ۳۴۰۰ جانباز و ۲۲۰۰ آزاده ارتشی نیز دارد.

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» بی نظیرترین عملیات نظامی بود
  • نتانیاهو از رویارویی با ایران منافع دارد | تنش و درگیری بزرگ دام اسرائیل است؟
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • ایران با وجود تحریم‌ها چگونه توانسته تا این حد پیشرفت نظامی کند؟
  • قدرت ارتش جمهوری اسلامی در جهان می‌درخشد
  • مقام نظامی سابق تل‌آویو: محاسباتمان درباره ایران اشتباه بود
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است