Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناپولی دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را مقابل اینتر با برد ارزشمند پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا از ساعت 23 و15 دقیقه دو رقیب سنتی اینترمیلان و ناپولی در دیدار رفت در وررزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینترمیلان بعد از برد دلچسب در دربی دلامادونینا و با مقداری خستگی پا به میدان گذاشته بود و در نقطه مقابل ناپولی بعد از باخت تحقیرآمیز مقابل لچه روبه روی شاگردان کونته صف‌آرایی کرد.

مصاف رفت دو تیم با برتری یک بر صفر شاگردان گتوزو خاتمه یافت.

برای ناپولی میهمان رویز 57 موفق به گلزنی شد.

بازگشت لئوتارو مارتینز به ترکیب اصلی در کنار لوکاکو از نکات مهم بازی بود.

دیدار برگشت هفته آینده به میزبانی ناپولی برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدار مهم این مرحله امشب از ساعت 23 و15 دقیقه یوونتوس ومیلان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: جام حذفی ایتالیا ناپولی فوتبال نیمه نهایی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی پس از صعود مقتدرانه از دور گروهی که با سه پیروزی برابر افغانستان، بحرین و کویت و با به ثمر رساندن 12 گل زده و 4 گل خورده رقم خورد، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قرقیزستان رفته بود که در مرحله گروهی توانسته بود بالاتر از تیم‌هایی نظیر کره‌جنوبی، ژاپن و تاجیکستان صدرنشین شگفتی سازی کند و صدرنشین لقب بگیرد. 

شاگردان شمسایی در این مسابقه اجازه ادامه شگفتی سازی به قرقیزها ندادند و خیلی زود برتری خود را به حریف دیکته کردند و اگرچه در ابتدای بازی پس از گل بهروز عظیمی به تساوی کشانده شد، اما در ادامه تیم ملی 5 گل دیگر زد تا صعودی آسان را به مرحله نیمه نهایی تجربه کند.

در مرحله بعدی تیم ملی باید به مصاف برنده ویتنام و ازبکستان برود که احتمالا ازبکستان خواهد بود. اما نکته قابل توجه پس از قطعی شدن پیروزی برابر قرقیزستان قطعی شدن سهمیه صعود ایران در جام جهانی 2024 ازبکستان بود که چند ماه دیگر در سه شهر این کشور برگزار خواهد شد.

پس از پایان این مسابقه هوادارانی که در سالن برگزاری مسابقه در بانکوک حضور داشتند به تشویق وحید شمسایی و شاگردانش پرداختند تا آنها را با روحیه بالایی آماده مصاف نیمه نهایی و حضور در فینال مسابقات کنند.

دیگر خبرها

  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال