Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه گیلان از کندی تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: هموطنان تا عادی شدن شرایط به گیلان سفر نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین محمد پور شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه مدیریت بحران گیلان در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت ترافیک راه‌های استان، اظهار کرد: محور قزوین به سمت رشت شاهد کندی ترافیک به سمت رشت هستیم که این ترافیک به دلیل کم بودن عرض راه است که به خودرو اجازه نمی‌دهد با سرعت بیشتری حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه محور فومن به سراوان ترافیک بسیار کند و این محور تا ساعت ۵ بعد از ظهر مسدود بود، افزود: محور سنگر به سمت کوچصفهان در حال حاضر مسدود است.

وی با اشاره به اینکه محور اسالم و پونل به خلخال مسدود است، ادامه داد: محورهای شریانی و اصلی از سمت مرکز استان به سمت شرق باز اما عرض کم و تردد بسیار کند صورت می‌گیرد و در مسیر غرب به سمت آستارا و گردنه حیران محورها باز است.

رئیس پلیس راه گیلان از هموطنان خواست تا عادی شدن شرایط به استان گیلان سفر نکنند، تصریح کرد: در صورت ضرورت وضعیت راه‌ها را بررسی کنند.

وی افزود: نداشتن زنجیر چرخ برخی رانندگان باعث بروز مشکلات برای سایر رانندگان شد به ویژه رانندگان تریلی و سنگین که از مدیران فنی شرکت‌های مسافربری و باربری تقاضا می‌کنیم حتماً در خصوص کنترل زنجیر چرخ به صورت ویژه عمل کنند تا مشکلاتی که در چند روز گذشته داشتیم مجدداً تکرار نشود.

سرهنگ محمدپور تصریح کرد: رانندگان تجهیزات زمستانه، لوازم گرم، پتو، آذوقه و خشکبار را به همراه داشته باشند تا در صورت بروز بحران حداقل تا چند روز وضعیت را مدیریت و کنترل کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/002zd9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گیلان رئیس پلیس راه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با مدیریت شهری رشت اظهار کرد: هماهنگی‌های بین دستگاهی برای حل مشکلات شهری رشت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار گیلان با تقدیر از زحمات مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها بیان کرد: مدیریت شهری رشت گام مثبت و مؤثری در اجرای پروژه‌های شهری برداشته است.

عباسی با اشاره به نگاه حمایتی دولت به شهرداری‌ها اظهار کرد: برای رضایت و رفاه حال شهروندان از مدیریت شهری در اجرای کارها حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات مثبت مدیریت شهری در الکترونیکی کردن خدمات شهری افزود: غیرحضوری کردن خدمات ضمن جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، رضایت شهروندان را به همراه دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت بیان کرد: حل مشکلات ترافیکی رشت مطالبه جدی شهروندان است.

عباسی با تاکید بر سرعت بخشی لایروبی رودخانه‌ها و مساله فاضلاب شهری در رشت اضافه کرد: ساماندهی فاضلاب شهری رشت سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با اشاره به همراهی و مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های شهری افزود: همراه کردن مردم در کارهای شهری اثربخش است.

استاندار گیلان با اشاره به کاهش چشم گیر ورودی‌های آلوده به رودخانه‌های رشت اضافه کرد: حذف ورودی‌های آلوده به رودخانه‌های رشت، لایروبی‌ها را نتیجه بخش می‌کند.

عباسی، نقش مردم را در احیای رودخانه‌های رشت مؤثر برشمرد و بیان کرد: رعایت مسائل زیست محیطی از سوی شهروندان در احیای رودخانه‌های رشت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به افزایش جمعیت رشت و استان بیان کرد: افزایش جمعیت رشت و گیلان از یک سو و حضور میلیونی مسافران به استان از سوی دیگر منجر به بروز برخی مشکلات شده است‌.

عباسی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی عملکردها و کارهای انجام شده اضافه کرد: کارهای انجام شده و دستاوردها در حوزه‌های مختلف به اطلاع مردم برسد.

کد خبر 6086920

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • انسداد همراه با ترافیک در محور سوادکوه
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور