Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان، گفت: از سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یاد می‌کنیم که تمام زندگی‌اش را در راه تعالی کشور گذاشت و خواست تا بر سر مزارش نام سرباز قاسم سلیمانی را بنویسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه راهبرد ما در خراسان رضوی توسعه اقتصادی است، ادامه داد: یکی از مهمترین اهدافی که در حوزه اقتصادی دنبال می‌کنیم، رسیدن به رقم ۵ میلیارد دلار صادرات است، البته موانعی در این مسیر وجود دارد که بخشی از آن به وزارت اقتصاد و بخش دیگر به سیاست‌های ارزی کشور مربوط است.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تعاملات خوبی را با کشور‌های همسایه شروع کرده‌ایم، گفت: وزیر صمت در جلسه ستاد رفع موانع تولید که در چناران برگزار شد، اعلام کرد مقررات مربوط به این وزارتخانه را، در صورتی که مانع رونق تولید می‌شود نادیده می‌گیریم.
رزم‌حسینی با اشاره به اظهارنظر وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر واگذاری اختیارات به استان‌ها برای افزایش سرعت روند توسعه اقتصادی افزود: در خراسان رضوی داوطلب این موضوع هستیم؛ مسئولیت می‌پذیریم و پاسخگو خواهیم بود.
او تصریح کرد: در خراسان رضوی با همکاری اتاق بازرگانی، شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، کارت‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی برای مجاهدین اقتصادی تدوین شده است و اولین کارت طلایی را ۱۵ اسفند امسال به صادرکنندگان، کارآفرینان و کسانی که در عرصه ایجاد درآمد برای استان تلاش می‌کنند، تقدیم خواهیم کرد.
استاندار خراسان رضوی گفت: این کارت‌ها مزیت‌ها خوبی دارد، از جمله اینکه ارکان حاکمیت در استان بدون نوبت مشکلات کارآفرینان و فعالان اقتصادی را حل و فصل خواهند کرد و دیگر امتیازات معنوی نیز در این کارت‌ها پیش‌بینی شده است.
رزم حسینی افزود: ۱۵ اسفند امسال از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در خراسان رضوی رونمایی می‌کنیم.   انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی اتاق بازرگانی رونق تولید سردار سلیمانی استاندار خراسان رضوی خراسان رضوی رزم حسینی کارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، پنجشنبه ۳۰ فروردین با حضور یعقوبعلی نظری و در گردهمایی فرمانداران استان که در محل سالن شهید باهنر شماره ۱ استانداری برگزار شد، «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی» معارفه شد.

در این مراسم با حکم یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده فرماندار سرخس با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

دیگر خبرها

  • تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد