Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@22:17:43 GMT

هشت مسیر ارتباطی زنجان با کولاک مواجه است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۱۵۱۴

هشت مسیر ارتباطی زنجان با کولاک مواجه است

جواد یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اغلب این مسیرها دید افقی کاهش یافته و برای جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی احتمالی نیز تردد با زنجیر چرخ صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: مسیرهای ارتباطی زنجان - دندی، نیک پی - ماهنشان، خدابنده - ابهر، خدابنده - بیجار، خدابنده - همدان، زنجان - طارم، زنجان - تهم - چورزق، سلطانیه - خدابنده، کولاک برف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی یادآور شد: مسیر ارتباطی  دندی - تخت سلیمان که از سه روز پیش بسته شده بود، همچنان مسدود است و به رغم وقوع کولاک برف، راهداران برای مسیرگشایی این جاده ارتباطی تلاش می کنند.

از ابتدای بهمن جاری تاکنون /۲۴ بهمن ماه/ قریب ۱۰ نفر بر اثر حوادث رانندگی برون شهری زنجان فوت کردند و دی ماه امسال نیز ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.

۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آزاد راه استان زنجان اصفهان بزرگراه دی ماه انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حوادث رانندگی کیلومتر راه بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: طرح عاصفات با هدف پاکسازی نقاط مختلف خدابنده از وجود معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر با حضور عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به اجرا درآمد.


وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۳۶ توزیع کننده مواد مخدر و ۱۸ معتاد متجاهر دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی خدابنده بابیان اینکه همه متهمان به مرجع قضائی و معتادین متجاهر به کمپ معرفی شدند، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده