Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@14:41:27 GMT

تذکرانتخاباتی مدیرمسئول کیهان به اصولگرایان

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۱۶۴۲

حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان در یادداشتی خطاب به جناح اصولگرا به آنان توصیه هایی را مطرح کرد. ناطقان:در این یادداشت آمده است:

یک فوتبالیست ۳۵ ساله پیر است ولی یک مجتهد یا استاد تمام ۶۵ ساله دانشگاه جوان است. جوان‌گرایی که حضرت آقا به حکمت بر آن تاکید فرموده‌اند همانگونه که حضرت ایشان اشاره داشتند به معنا و مفهوم پیرزدایی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر می‌توان از تجربیات گرانبهای آنان بی‌نیاز بود؟!

منظور از جوان‌گرایی، به میدان آوردن جوانان و شکست حلقه‌های بسته‌ای است که برخی از جریانات سیاسی پدید آورده و مسئولیت‌ها را ملک طِلق و موروثی خود می‌دانند. این حلقه‌ها باید باز شود و جوانان به آن راه یابند. اما جوانی که وارد این حلقه مسئولیت می‌شود باید در کنار برخی از پیشینیان کار آزموده قرار گرفته و از تجربه‌ای که آنان آموخته‌اند بهره‌مند باشد. و البته این نکته نیز گفتنی است که جوانان در مقایسه با رده‌های بالای سنی از جسارت، شجاعت و توان متراکم به‌مراتب بیشتری برخوردارند که تحول‌آفرین است و چنانچه این واقعیت نادیده گرفته شود، پویایی مجلس و یا هر مسئولیت دیگری با آسیب جدی روبه‌رو خواهد شد. کاش انتقال تجربیات از نسلی به نسل دیگر جدی گرفته می‌شد که متاسفانه اینگونه به نظر نمی‌رسد.


 متاسفانه سخن از ارائه دو یا چند فهرست جداگانه در میان است که باید آن را مصداق بی‌توجهی کسانی دانست که «برای یک دستمال قیصریه را به آتش می‌کشند»! چرا که این اقدام ناپسند نتیجه‌ای جز پراکندگی آرا ندارد و نهایت آنکه میدان را به نفع جریان بدسابقه‌ای باز می‌کند که علی‌رغم کارنامه خسارت‌بار و دروغگویی‌های چند هفته‌ای درباره رد صلاحیت نامزدهای خود، با لیست واحد به میدان خواهند آمد!

 هریک از نیروهای حاضر در جبهه فراگیر انقلاب به تنهایی شبیه یک نهر هستند که طرف مقابل به آسانی می‌توان از آن رد شود ولی اگر با یکدیگر پیوند بخورند -لیست واحد بدهند- به رودخانه خروشانی تبدیل خواهند شد که عبور از آن ناممکن است! نگارنده این پیشنهاد را در جریان یکی از انتخابات ریاست جمهوری نیز به میان کشید که مورد توجه دوستان قرار نگرفت و در حالی که مجموع آرای چند نامزد جداگانه آنها از تعداد رای طرف دیگر بیشتر بود، به پیروزی نرسید.


چنانچه با دو و یا چند لیست جداگانه به صحنه بیایید -که شواهدی از آن در دست است- خیل عظیم نیروهای حزب‌الله و وفادار به انقلاب را با سردرگمی و دلسردی روبه‌رو خواهید کرد، که متاسفانه تا اینجای کار چنین بوده است و گناهی بزرگ و نابخشودنی است. اگرچه هنوز هم دیر نشده و اتفاق نظر آنان برای ارائه فهرست واحد دست یافتنی است.
 
منبع: خبر انلاین برچسب ها: مسئول ، کیهان ، انتخابات ، شریعتمداری ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مسئول کیهان انتخابات شریعتمداری ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته پس از اخذ حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان پر و مسلوب‌المنفعه شد.

احمد گودرزی حجم صرفه‌جویی ناشی از انسداد این تعداد چاه را معادل ۱۱.۷ میلیون مترمکعب برشمرد و افزود: از این تعداد، ۱۷۰ حلقه با حجم برداشت ۵.۲ میلیون مترمکعب در حوضه آبریز کرخه و ۸۷ حلقه با حجم برداشت ۶.۷ میلیون مترمکعب نیز در حوضه آبریز کارون بزرگ قرار داشتند.

دیگر خبرها

  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • سفر در فضا و زمان؛ میراث ماندگار هابل
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • کیهان: اردن به غلط کردن افتاده است
  • پنج اخطار برای یک مجلس