Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به جزئیات مراسم اربعین سیدالشهدای مقاومت در کرمان گفت: بخشی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی در این مراسم قرائت می‌شود. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی صبح امروز در نشست خبری تشریح مراسم اربعین سیدالشهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان اظهار داشت: مراسم اربعین سپهبد سلیمانی 27 بهمن ساعت 14 الی 16 در کرمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری این مراسم در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان خبر داد و افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه است و بخشی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی توسط نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم قرائت می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مداح مراسم صادق آهنگران است گفت: برنامه‌هایی از صبح روز 27 بهمن ‌ماه در گلزار شهدای شهر کرمان تدارک دیده شده است و در این برنامه‌ها روایتگری هم‌رزمان حاج قاسم انجام می‌شود.

وی با عنوان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در این روز دیده شده است و مردم باید این محدودیت‌ها را در نظر بگیرند افزود: از سمت میدان بیرم‌آباد به‌سمت گلزار شهدا، از خیابان شهدا به‌سمت گلزار شهدا و از بلوار آیت‌الله خامنه‌ای نیز به‌سمت گلزار شهدا مسیر بسته بوده و عبور خودرو ممنوع است.

پیام امام جمعه کرمان به قاتلان حاج قاسم؛ خط شهادت تا نابودی ‌اسرائیل ‌ادامه دارد + فیلمامام جمعه کرمان: وصیت‌نامه 40 صفحه‌ای حاج قاسم در چهلم سردار منتشر می‌شودوصیت نامه سردار سلیمانی چهلمین روز شهادتش منتشر می‌شود

مسلمی با بیان اینکه اعزام سازمان‌یافته به شهر کرمان را نداریم و به همه شهرستان‌ها اعلام شده که مراسم اربعین را در شهرستان خودشان برگزار کنند گفت: از استان‌های هرمزگان، خوزستان، یزد و اصفهان اعلام آمادگی برای راه‌اندازی موکب و خدمت به زائران کردند که با آنها همکاری شده است.

وی با اشاره به اینکه اسکان زائران در این ایام پیش‌بینی شده و ستاد اسکان دائمی زائران در خیابان مصلی کرمان راه‌اندازی شده است افزود: روزانه تعداد زیادی از زائران توسط این ستاد اسکان داده می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه شماره‌های 32735701 و 32735702 خطوط تلفن آزاد است که همه روزه آماده دریافت تماس و اسکان زائران است گفت: مسئولیت ستاد اسکان با افشار است.

وی با بیان اینکه 21 مدرسه با همکاری آموزش و پرورش برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است که از مدارس بسیار خوبی هستند که در ایام نوروز نیز اسکان نوروزی مسافران را دارند گفت: از شب قبل روز اربعین شهدا اسکان زائران داده می‌شود.

مسلمی با بیان اینکه ظرفیت این مدارس و دانشگاه پیام نور برای اسکان زائران حدود 20 هزار نفر گفت: مدارس شهر کرمان و هیچ اداره‌ای در روز اربعین شهدای مقاومت در شهر کرمان تعطیل نیست.

وی با اشاره به اینکه 49 حسینیه و تکایا با ظرفیت 30 هزار نفر و سالن‌های ورزشی با ظرفیت 20 هزار نفر آماده شده است افزود: در مجموع پیش‌بینی پذیرش حدود 70 هزار نفر از زائران در شهر کرمان شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان از حضور تعدادی از مقامات کشوری و لشکری در این مراسم خبر داد و افزود: این افراد توسط ادارات و نهادهای مربوطه اسکان داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مبادی ورودی و شهرستان‌های ورودی به استان موکب‌هایی راه‌اندازی می‌شود تا از زائران استقبال شود گفت: در ورودی شهر کرمان نیز موکب‌هایی راه‌اندازی شده که اطلاعات لازم و پذیرش از زائران را انجام می‌دهند.

مسلمی با بیان اینکه در راه‌اندازی موکب‌ها سلامت تغذیه ارائه شده بسیار اهمیت دارد و کنترل و نظارت بر موکب‌ها وجود دارد افزود: در گلزار شهدا ایستگاه راهنمای زائر مستقر شده است و ستاد گمشدگان نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه ثارالله استان کرمان سمت گلزار شهدا امام جمعه کرمان اسکان زائران ستاد اسکان راه اندازی وصیت نامه شهر کرمان هزار نفر حاج قاسم پیش بینی موکب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد در این مراسم  با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی خدمات به زائر از سال ١۴٠٠ در مشهد، گفت: این قرارگاه قبل از سال ١۴٠٠ به عنوان ستاد و صورت مقطعی خدمت‌رسانی می‌کرد. اما از همان سال به دستور استاندار این قرارگاه در طول سال مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی خواهد بود که ایام پیک عملیاتی‌تر خدمت‌رسانی انجام خواهد شد.

داوری افزود: این قرارگاه در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی خدمات‌رسانی می‌کند. از سال ١۴٠٠ هر چه گذشت در این امر تجرببات بهتری کسب کردیم . قبل از اینها اگر مشکلی بود زائر به سراغ ما می‌آمد، اما امروز افتخار داریم ما به خدمت زائران می‌رسیم تا زائران هر چه تمام‌تر از فیوضات زیارت بهره ببرند.

 شهردار مشهد هم در این مراسم گفت: استقبال از بهار در شهرداری مشهد از دی ماه آغاز به کار کرد. در کمیته استقبال از بهار ٢٣٠ ردیف خدمتی در ۶ حوزه برای شهرداری خدمات تعریف کردیم. یکی از این حوزه‌ها حمل و نقل، پارکینگ و ترافیک است.  

محمدرضا قلندر شریف افزود: تمام پارکینگ‌های سطح شهر برای این ایام به‌روزرسانی و آماده شد. در محدوده پیرامونی حرم حدود ٣ هزار جای پارک ثابت وجود دارد که در ایام نوروز ۶ هزار جای پارک موقت فراهم شد.

وی گفت: تا آخر بهار و برای فصل تابستان هم پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا در خیابان توحید به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در ۴ استان
  • تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود