Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس و بخش های احمد آباد و رضویه اعلام شد.

به گزارش مشرق، اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس و بخش های احمد آباد و رضویه به این شرح است:  ۱. ﻏﻼﻣﺮﺿﺎ ﺑﺨﺸﯽ زاده
۲. ﻏﻀﻨﻔﺮ ﺗﺒﺮﯾﺰ ﻧﯿﺎ
۳. ﻣﺤﻤﺪرﺿﺎ ﺗﺮﮐﻤﻦ چه
۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ﺣﺴﯿﻦ ﺗمیز
۵. ﻋﻠﯽ ﺟﻌﻔﺮی ﻋﻠﻢ آﺑﺎدی
۶. اﻣﯿﺮ ﺟﻬﺎﻧﮕﯿﺮ
۷. ﻣﺤﻤﺪ اﻣﯿﻦ ﺣﺒﯿﺒﯽ
۸. ﺳﯿﺪ ﺣﻤﯿﺪ رﺿﺎ ﺣﺴﯿﻨﯽ
۹. ﻣﻠﯿﺤﻪ ﺧﻮاجوی
۱۰. ﻋﻠﯽ رﺿﺎ داروغه
۱۱. ﺧﯿﺮاﻟﻪ داﻧایی
۱۲. ﺣﺴﻦ رﺿﺎ زاده مقدم
۱۳.ﺣﺴﯿﻦ ﺷﯿﺮ ﻣﺤﻤﺪی ﺳنگر
۱۴. ﺳﯿﺪ ﻫﺎدی ﻃﺒﺎﻃﺒﺎیی
۱۵. ﻋﻠﯽ رﺿﺎ ﻋﺮب
۱۶. ﻣﺤﻤﺪرﺿﺎ ﻋﻈﯿﻤﯽ
۱۷. ﺳﯿﺪ ﻣﺴﻌﻮد ﻋﻠﯿﺰاده
۱۸. ﮐﺮﯾﻢ ﻓﻼح
۱۹. ﺳﯿﺪ اﺣﺴﺎن ﻗﺎﺿﯽ زاده
۲۰. اﺑﺮاﻫﯿﻢ ﮐﺎردان
۲۱. اﺑﺮاﻫﯿﻢ ﮔﻮﻫﺮی ﭘﻮر
۲۲. ﺳﻌﯿﺪ ﻟﻄفی
۲۳. ﻋﯿﺴﯽ ﻣﺤﻤﺪی
۲۴. ﻣﺤﻤﺪ ﻣﺨﺘﺎری
۲۵. ﻋﺒﺎس ﻣﺮادی
۲۶. ﺣﺴﯿﻦ ﻧﺎﺻﺮی
۲۷. ﺳﯿﺪ ﺣﺴﯿﻦ ﻧﺎﺻﺮی
۲۸. ﻋﻠﯽ اﺻﻐﺮ ﻧامی

لازم به ذکر است ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت اﻧﺘﺨﺎﺑﺎتی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی  از روز ﭘﻨﺞ شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ آﻏﺎز می ﺷﻮد و تا ۲۴ ﺳﺎﻋﺖ ﻗﺒﻞ از ﺷﺮوع اﺧﺬ رأی یعنی ۸ صبح مورخ اول اسفند ۹۸  اداﻣﻪ ﺧﻮاﻫﺪ داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا شورای نگهبان انتخابات98 انتخابات مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی فریمان سرخس نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه فریمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، آیین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» شامگاه روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

فرآیند انتخاب «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» با یک نظرخواهی سراسری از مدیران فرهنگی، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی که با جامعه آماری بیش از هزار نفر صورت گرفت، نام ۸۶ هنرمند به‌عنوان نامزدهای اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به «کمیته انتخاب نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب» ارایه شد.

این کمیته با ترکیب مرتضی سرهنگی، علیرضا قزوه، احمدرضا درویش، کورش زارعی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محسن مومنی شریف تشکیل جلسه داد و از میان گزینه‌های پیشنهادشده توسط اهالی فرهنگ و هنر، امیر بشیری نویسنده و کارگردان کنسرت‌نمایش «کلنل»، کمال تبریزی و علیرضا طالب‌زاده برای نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری»، راضیه تجار برای انتشار رمان «یاس کبود» و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»، افشین علاء برای نقش‌آفرینی موثر و بهنگام در سپهر شعر انقلاب اسلامی، مسعود نجابتی برای فعالیت‌های موثر در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره «و فتح قریب» در مرز سرزمین‌های اشغالی را به عنوان «نامزدهای نهایی چهره سال ۱۴۰۲» هنر انقلاب معرفی کرد.

حوزه هنری از سال ۱۳۹۴ معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است. ضمن اینکه «تندیس انتظار» اثر استاد علی‌اصغر یوزباشی به‌عنوان نماد «چهره ساللامی هنر انقلاب» شناخته و هرسال به هنرمند منتخب تقدیم شده است.

تاکنون چهره‌هایی همچون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب این عنوان شده‌اند.

این گزارش در حال به روز رسانی است ...

کد خبر 6081212 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس