Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@19:52:59 GMT

سرباز هنگ مرزی زابل حین حراست از مرزها به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۲۴۶۶

سرباز هنگ مرزی زابل حین حراست از مرزها به شهادت رسید

سرباز «امیررضارمضانی چمن آبادی» سرباز وظیفه هنگ مرزی زابل شب گذشته حین حراست از مرز به درجه رفیع شهادت نائل آمد. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری شهدای ناجا، «امیررضارمضانی چمن آبادی» شامگاه چهارشنبه حین حراست و حفاظت از مرزهای شمال سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید مجرد و اهل مشهد است.

فرمانده بسیج دارخوین شادگان به شهادت رسید‌مأمور نیروی انتظامی در درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسید‌شهید «شیری‌‌پز» مرزبان شهر خمین در مریوان به شهادت رسید + جزئیات تشییع و تدفین
انتهای پیام/391/ح R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهادت رسید حین حراست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل

 سرهنگ حسن کیخا رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: طی رصد و پایش شبانه‌روزی فضای مجازی توسط متخصصان پلیس فتا شهرستان زابل، کاربری در یکی از پیام رسان‌های داخلی مورد شناسایی قرار گرفت که اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی می‌کرد، لذا پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صفحه مورد‌نظر با انتشارفیلم با محتوای آدم ربایی موجب تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش جامعه شده بود، کارشناسان این پلیس طی اقداماتی فنی و تخصصی توانستند متهم را در فاصله زمانی کوتاه شناسایی کنند و پس از اخذ دستور قضایی، متهم در اداره پلیس حضور پیدا کرد.

این مقام سایبری گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، ابتدا وی منکر هرگونه جرم انتسابی بود ولی در نهایت با مشاهده مدارک، مستندات و ادله جمع آوری شده توسط کارشناسان این پلیس به جرم خود اقرار نمود و این اقدام را پایین بودن سواد رسانه‌ای و عدم آشنایی با قانون دانسته و از مجرمانه بودن عمل خود اظهار بی اطلاعی کرده است که سرانجام پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال گردید

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • مبادلات مرزی بیش ازیک میلیون تن محصولات کشاورزی ازسیستان وبلوچستان
  • اشتغالی مولد و سودآور با پرورش ماهی در زابل
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم
  • ببینید | اولین تصاویر از سیلاب در شهرستان سرباز در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | شدت بارش در این استانها