Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@10:21:50 GMT

پرداخت تسهیلات به مستمری‌بگیران تحت پوشش

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۲۶۸۵

پرداخت تسهیلات به مستمری‌بگیران تحت پوشش

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاه، سجاد طاهری اظهار داشت: به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به مستمری بگیران تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر پرداخت خواهد شد.

وی مبلغ تسهیلات پرداختی به هریک از مستمری بگیران را ۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این تسهیلات بدون قرعه کشی و بی نیاز از هرگونه تضامین که در فرآیندهای بانکی رایج و مرسوم است به مستمری بگیرانی که پنج سال سابقه دریافت مستمری نزد صندوق دارند و حداقل مبلغ مستمری ماهیانه آنها سه میلیون ریال است، پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه بیان داشت: حدود ۳۳۳ خانوار از مستمری بگیران تحت پوشش صندوق در استان از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه به برکت انقلاب و خون شهدا امروز در ایران اسلامی شهدا شاهد خدماتی هستیم که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته ارائه نمی‌شود، گفت: موضوع بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یکی از این خدمات ارزشمند در حوزه اقتصادی و اجتماعی به روستاییان و عشایر است.

وی ادامه داد: امروز روستاییان و عشایر و کشاورزان که نقش عمده و بزرگی در تولید و اقتصاد کشور دارند همانند سایر اقشار و کارکنان دولت، با حمایت‌های بی سابقه نظام که پرداخت ۷۰ درصد حق بیمه سالیانه این اقشار را به عنوان کارفرما تقبل کرده، با حفظ عزت و کرامت انسانی به افتخار بازنشستگی نائل آمده و از خدمات نظام تأمین اجتماعی با کمترین هزینه بهره‌مند می‌شوند.

طاهری با بیان اینکه در حال حاضر در استان کرمانشاه قریب ۷۶ هزار و ۵۰۰ خانوار کشاورز، روستایی و عشایری تحت پوشش خدمات و حمایت‌های این صندوق قرار دارند، گفت: ضریب نفوذ بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان کرمانشاه بسیار بالاتر از متوسط کشوری است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، کرمانشاه، کنگاور، صحنه، سنقروکلیایی، روانسر، هرسین، پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی را به ترتیب دارای بالاترین و کمترین ضریب نفوذ بیمه اجتماعی در استان عنوان کرد و ادامه داد: ضریب نفوذ بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر حتی در آخرین رتبه بندی شهرستان‌های استان بالاتر از متوسط کشوری است و این نوید خش آینده روشن در حوزه شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان کرمانشاه است.

این مسئول گفت: در حال حاضر ۷۶ هزار و ۵۰۰ خانوار در استان تحت پوشش خدمات این صندوق قرار دارند و از این تعداد قریب دو هزار خانوار بصورت ماهیانه حقوق و مستمری دریافت می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اجتماعی و فرهنگی اقتصادی و اجتماعی انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی حقوق انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ضریب نفوذ بیمه اجتماعی مستمری بگیران تحت پوشش روستاییان و عشایر استان کرمانشاه مستمری بگیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر گلستان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ احمد پَرتانی گفت: بیش از ۴ هزار خانوار عشایری استان از این تسهیلات، بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: عشایر استان با حدود ۵۶۰ هزار راس دام سبک، علاوه بر تولید گوشت قرمز، در تولید گیاهان دارویی، صنایع دستی و صنعت گردشگری، فعال هستند.

پرتانی با بیان اینکه نیمه آبان هر سال، عشار از استان خراسان شمالی برای قشلاق گذرانی به استان گلستان کوچ می‌کنند و تا نیمه اردیبهشت حضور دارند، افزود: کوچ عشایر در استان گلستان حدود یک قرن قدمت دارد.

وی اضافه کرد: عشایر، تامین کننده بخشی از امنیت غذایی و محافظ مراتع کشور هستند.

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر گلستان پرداخت شد
  • بیش از ۲۲۹ هزار کشاورز خراسان رضوی زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان
  • صندوق بیمه اجتماعی برای روستاییان۱۸ تا۵۰ سال یارانه پرداخت می‌کند