Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسابدار جنسیت: آقا، خانم سابقه کاری حداقل 5 سال حداقل سن 27 و حداکثر 38 سال مسلط به کلیه عملیات حسابداری خرید و فروش و پیمانکاری ساختمانی مسلط به نرم افزار سپیدار- Word - Excel مسلط به حقوق و دستمزد و بیمه تامین اجتماعی پرسنل متعهد و منظم از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل:  jobs.atlasvp@gmail.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند

سعید رشنوادی اظهار کرد: اطلس سرمایه گذاری، ظرفیت‌های موجود استان را در بخش‌های مختلف معرفی و امکان جانمایی دقیق و آسان اراضی و مناطق قابل واگذاری به سرمایه گذاران را فراهم می‌کند.

وی افزود: این اطلس سرمایه گذاری، به عنوان یک ابزار جامع و کاربردی، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان ایلام ادامه داد: سرمایه‌گذاران به واسطه این اطلس به اطلاعات مربوط به جاده، سد، شبکه توزیع برق، گاز، فاضلاب، واحد‌های صنعتی، امکانات بهداشتی و آموزشی، ظرفیت‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری و دیگر زیرساخت‌ها دسترسی خواهند داشت.

وی در خصوص مزایای اطلس سرمایه‌گذاری استان توضیح داد: شفافیت اطلاعات و ارائه اطلاعات دقیق و به روز به سرمایه‌گذاران، کاهش ریسک سرمایه‌گذاری به منظور آگاهی سرمایه‌گذاران از شرایط و الزامات هر منطقه قبل از سرمایه گذاری، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و همچنین تسهیل در فرآیند انتخاب محل مناسب برای سرمایه گذاری، جذب سرمایه گذاری هدفمند با هدف هدایت سرمایه گذاری‌ها به سمت بخش‌های اولویت دار از جمله مهم‌ترین مزایای این اطلس است.

رشنوادی با بیان اینکه فاز اول اطلس سرمایه‌گذاری سال گذشته و با معرفی اهم ظرفیت‌های سرمایه گذاری در استان رونمایی شد، در مورد فاز دوم این اطلس هم، گفت: در فاز دوم این پروژه، فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان به تفصیل مشخص و به همراه نقشه و utm در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت و این امر به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا طرح مورد نظر خود را در منطقه‌ای مناسب و با توجیه اقتصادی بالا اجرا کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری