Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@13:53:38 GMT

کاهش پنگوئن‌ها در قطب جنوب

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۳۴۸۵

کاهش پنگوئن‌ها در قطب جنوب

یوسلی مارسلینو ، عکاس خبری رویترز ، به‌تازگی با تیمی از دانشمندان در یک سفر به قطب جنوب ، همراهی کرده و در آنجا از هواپیماهای بدون سرنشین و تکنیک های دستی برای شمارش جمعیت های مختلف پنگوئن های چینی استرپ استفاده کرده است. می گوید: جمعیت پنگوئن های چین استرپ که به عنوان پنگوئن های ریش دار نیز شناخته می شوند از زمان آخرین بررسی یعنی حدود 50 سال پیش، کاهش 75 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محققان اعلام کرده‌اند: تغییرات اقلیمی منجر به کاهش یخ های دریایی و گرمتر شدن اقیانوس‌ها شده است. و این تغییرات باعث کاهش سخت‌پوستان کوچک دریایی شده است که جزء اصلی رژیم غذایی پنگوئن‌ها بوده‌اند. کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب کاهش پنگوئن ها در قطب جنوب

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد

عبداله خوان‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : به منظور اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه مرکز نفس( نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می شود تاکید کرد هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.

این مسئول ساماندهی فرایند کشف و شناسایی جرائم مرتبط با سقط جنین عمدی، همراهی و همکاری مراجع قضایی و نهادهای امنیتی را برای ساماندهی فرایند معرفی متخلفین به مراجع قضایی و پیگیری احکام صادره از سوی این مراجع برای متخلفین را نیز خواستار شد.

بنا بر گفته های خوان زاده اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی جامعه پزشکی پیراپزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها و تجهیزات پزشکی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه دستورالعمل‌ها قوانین و مجازات‌های مرتبط با سقط جنین عمدی را عوامل موثری در کاهش سقط عمدی جنین برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • چرا قانون حمایت از فرزندآوری منجر به کاهش جمعیت شد؟
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان