Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تلاش اصحاب رسانه در به تصویر کشیدن حماسه بزرگ ۲۲ بهمن بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

احمدحسین فتایی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم لرستان همگام با سایر هموطنان خویش با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با اعلام پایبندی مجدد خود به آرمان‌های انقلاب، بار دیگر حماسه بزرگی را به منصه ظهور رساندند تا دشمنان نظام بدانند که ملت ایران همچنان پای انقلاب خویش ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رسانه‌های استان همواره و در صحنه‌ها و مناسبت‌های مختلف نقش خود را به خوبی ایفاء  کرده‌اند، افزود: تلاش اصحاب رسانه در به تصویر کشیدن این حماسه بزرگ نیز بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: نقش روابط عمومی در هموار ساختن مسیر تحقق اهداف سازمانی دستگاه‌های دولتی و برقراری پل ارتباطی مدیران با مخاطبان درون و برون سازمانی بسیار پررنگ و غیر قابل انکار است.

فتایی بیان کرد: در همین راستا و پیرو مصوبه شورای اطلاع رسانی مبنی بر تلاش در جهت ارتقاء سطح کیفی فعالیت روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان، نشست مشترک مدیران کل و مسئولین روابط عمومی ادارات کل در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری رسانه راهپیمایی 22 بهمن آرمان های انقلاب ستودنی و قابل تقدیر تصویر کشیدن روابط عمومی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس جمهور به زبان اردو

رئیس جمهور که در سفر پاکستان حضور دارد، در پیامی به زبان اردو تاکید کرد که ایران و پاکستان زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دارند.

به گزارش ایسنا، متن پیام سید ابراهیم رئیسی در شبکه اجتماعی ایکس به شرح زیر است:

اینجانب به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم پاکستان که همواره مدافع اسلام، ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطین و عدالت هستند، درود می‌فرستم.

با توجه به اشتراکات ایران و پاکستان، زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دو کشور وجود دارد.

دیگر خبرها

  • جوی آرام و پایدار در لرستان
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو