Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:03:54 GMT

مسیر آزادراهی و جاده قدیم قزوین-رشت بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۳۷۷۰

مسیر آزادراهی و جاده قدیم قزوین-رشت بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی به خصوص محورهای منتهی به استان گیلان اظهار داشت: در حال حاضر مسیر آزادراهی و جاده قدیم قزوین به رشت بازگشایی شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با تلاش مأموران راهداری و پلیس راه، کلیه محورهای اصلی استان گیلان امروز بازگشایی شد؛ اگرچه در راه‌های فرعی هنوز انسداد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی به بازگشایی محورهای زهکندوک به ایرانشهر و سیستان به کرمان در سیستان و بلوچستان پرداخت و افزود: محور چاه‌اسحاق در سیستان و بلچستان ساعت ۸ صبح امروز به دلیل طغیان رودخانه مسدود شدد.

سرهنگ رحمانی از بارش برف در محور تمرچین به پیرانشهر در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: رانندگان دقت کنند حتماً برای تردد در این محور باید زنجیر چرخ داشته باشند؛ مأموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ جلوگیری خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به کولاک شدید در محورهای آذربایجان شرقی و اردبیل اشاره و بیان داشت: تردد در اکثر محورهای گیلان و برخی از محورهای زنجان و آذربایجان غربی فقط با زنجیر چرخ میسر است.

سرهنگ رحمانی به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وضعیت دو سه روز آینده پرداخت و گفت: در دو سه روز آینده در محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، البرز، قزوین، تهران و کردستان برف می‌بارد؛ بنابراین ضروری است رانندگانی که قصد تردد در محورهای فوق را دارند، حتماً به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

کد خبر 4852025

منبع: مهر

کلیدواژه: ناجا سرهنگ نادر رحمانی رشت شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن شهر تهران محسن هاشمی سازمان تامین اجتماعی آتش نشانی انقلاب اسلامی ایران محسن حاجی میرزایی آلودگی هوا آذربایجان غربی زنجیر چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در محور هراز سنگین است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای استان افزود: در حال حاضر تردد در محور هراز مسیر دوطرفه سنگین است.

وی اظهار کرد: تردد در دیگر محورهای استان شامل کندوان، سوادکوه، کیاسر و کناره به صورت عادی و روان جریان دارد و از نظر جوی نیز مداخله خاصی در استان مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6084979

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور