Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین دهقان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در جلسه شورای مسکن استان سمنان ضمن بیان اینکه حسب دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دلایل تأخیر در تکمیل طرح مسکن مهر در برخی از نقاط به‌زودی اعلام خواهد شد، گفت: تعیین تکلیف مسکن مهر در دستور کار است

او بابیان اینکه پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر استان سمنان می‌بایست به سرانجام برسند، افزود: مشکل اصلی در واحد‌های مسکن نبود متقاضی است که مشکلاتی را برای تکمیل روند ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه در کنار کمیت به مسائل فنی و کیفیت در تکمیل طرح مسکن مهر توجه می‌شود، ابراز داشت: تعیین و تکلیف واحد‌های مسکونی مهر نیمه‌تمام به جدیت با همکاری دستگاه‌های اجرایی، تعاونی‌ها و ... در دستور کار است.

دهقان اضافه کرد: گام نخست اجرای طرح اقدام ملی برای ساخت مسکن‌های جدید در استان سمنان با نام‌نویسی متقاضیان و اختصاص زمین انجام‌شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکمیل مسکن مهر راه و شهرسازی تکمیل طرح مسکن مهر استان سمنان مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

رئیس گروه تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید تقریباً همه اطلاعات نسخه‌پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به بیمه‌های تکمیلی می‌رسد.

به گزارش صداوسیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه به شرکت‌ها رسیده؛ موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل