Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی از تقسیم استان گیلان به پنج منطقه برای تسریع در روند بازگشایی محورهای روستایی استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بیشتر این محورها تا فردا شب بازگشایی شوند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی با اشاره به بازدید از محورهای ارتباطی فومن و صومعه‌سرا، اظهار کرد: حرکت و فعالیت در این مناطق به نحو مطلوبی برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که ماشین‌آلات و تجهیزات برای بازگشایی محورها در استان توزیع شده است، افزود: در جلسه صبح امروز، به‌منظور سرعت‌دادن به روند بازگشایی محورهای ارتباطی، استان را به پنج منطقه تقسیم و مسئولان عملیات هر منطقه را در سطح معاونان وزیر و مدیران ارشد، مشخص کردیم. همچنین، ماشین‌آلات بخش خصوصی را از سایر استان‌های کشور به کار گرفتیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم تا فردا شب محورهای مسدود اکثر روستاهای استان را بازگشایی کنیم.

اسلامی عنوان کرد: روستاهای واقع در نقاط صعب‌العبور استان که در آن‌جا، ارتفاع برف بیشتر است و عبور و مرور به‌ندرت انجام می‌شود نیز در دستور کار قرار گرفته و از همکارانمان خواسته‌ایم، این محورها را در چهار روز آینده بازگشایی کنند.

وزیر راه با بیان این‌که آمار دقیقی از تعداد محورهای مسدود روستایی استان وجود ندارد، گفت: اولویت ما این است که زندگی و دسترسی مردم از یک مسیر برقرار باشد و بتوانند ارتباطی مناسب و روان داشته باشند؛ این کار هم‌اکنون در حال انجام است و تا فردا شب موانعی را که در اغلب محورهای استان است، برطرف می‌کنیم.

کد خبر 410304

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گيلان بارش برف وزارت راه و شهرسازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازگشایی محورها پنج منطقه تا فردا شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یاسر هادی پور افزود: با گزارشی مبنی بر تصرف زمین‌های دولتی متعلق به شرکت آب منطقه‌ای گیلان در روستای شکاکم شهرستان لاهیجان و طرح شکایت علیه متصرفان، کارشناسان منابع آب شهرستان با همراهی نیروی انتظامی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: با اجرای حکم قضایی ، ۲ و یک دهم هکتار زمین دولتی در این روستا به ارزش ۳ میلیارد تومان از ۷ متصرف باز پس گرفته شد.

مدیر دفتر حقوقی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه متصرفان این زمین را با چپر و نرده‌های چوبی محصور کرده بودند، گفت: متصرفان در این قطعه زمین صیفی جات، خیار، گوجه و سبزیجات کاشته بودند که آثار تصرف با یک دستگاه بیل زنجیری جمع آوری شده و این زمین به حالت اولیه بازگردانده شد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورود سامانه بارشی از عصر فردا به گیلان
  • پای باران بهاری از عصر فردا به گیلان باز می‌شود
  • پاکسازی و لایروبی ۱۶۰۰کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی