Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه نصب پوستر تبلیغاتی روی سایبان‌های ایستگاه اتوبوس خلاف قانون است گفت: دوره‌های گذشته با خسارت 70 میلیون تومانی مواجه بودیم.

سیدمحمد پوروخشوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز تبلیغات نامزدها اظهار کرد: متاسفانه در دوره معرفی نامزدها تمام سایبان‌های ایستگاه اتوبوس شهر همدان پر از پوسترهای تبلیغاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این اتفاق درستی نیست و به اموال عمومی خسارت وارد می‌شود گفت: هر گاه که با این معضل مواجه شده‌ایم حداقل یک ماه و نیم زمان زمان برده تا آنها را پاک کنیم.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از خسارت ۷۰ میلیون تومانی به سایابان‌های اتوبوس‌های همدان در انتخابات دوره‌های گذشته خبر داد و افزود: امیدوارم امسال از طریق فرمانداری تدابیری اندیشیده شود و کاندیداها هم به قانون احترام بگذارند.

وی با اشاره به اینکه چسباندن تبلیغات روی شیشه‌ها خسارت به اموال عمومی است و امیدوارم در این دوره از تبلیغات شاهد این موضوع نباشیم گفت: ایستگاه اتوبوس محل تبلیغ نامزدها نیست و این موضوع مورد توجه باشد.

پوروخشوری تاکید کرد: امیدوارم راهکاری اندیشیده و از نامزدها تعهدی گرفته شود تا اگر اتفاقی افتاد هزینه خسارت‌ها را پرداخت کنند تا اموال عمومی از بین نرود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان تبلیغات نامزدها ایستگاه اتوبوس میلیون تومانی اموال عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: انشعاب‌های غیرمجاز علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید تنش آبی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند. 

او با بیان اینکه شناسایی انشعاب‌های آب غیر مجاز رویکردی برای کاهش تنش آبی تابستانی در استان است، تصریح کرد: انشعاب غیرمجاز آب در کنار خسارت‌های مالی، ضمن هدر دادن حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند بنابراین عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیشترین تعداد انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده‌ی استان در بخش خانگی است.

فرهاد بختیاری‌فر افزود: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب، مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت، به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد