Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر فخری روز شنبه در نشست شورای مسکن سمنان در سالن جلسات ساختمان شماره ۲ استانداری افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان دلایل تاخیر در تکمیل طرح‌های نیمه تمام مسکن مهر را اعلام کند.

وی بر لزوم ارزیابی‌های دقیق به منظور مشخص شدن دلایل تاخیر در تکمیل طرح ساخت مسکن استان سمنان تاکید و تصریح کرد: مدت زمان ساخت و تکمیل این طرح بر اساس رویکردهای فنی ، ۱۸ ماهه است و نقص در تکمیل نشدن تعدادی از این واحدها باید هرچه سریع‌تر برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخری ادامه داد: روند تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر در برخی از شهرستان‌های استان سمنان با همکاری و تلاش دستگاه‌های اجرایی مرتبط سرعت گیرد.

بدون متقاضی بودن برخی از واحدهای مسکن مهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: برخی از واحدهای مسکونی مهر در استان متقاضی ندارد که این امر باعث مشکلاتی در روند تکمیل این طرح شده است.

حسین دهقان افزود: دلایل تاخیر در تکمیل واحدهای طرح مسکن مهر در برخی از نقاط استان سمنان به زودی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه گام اول اجرای طرح اقدام ملی برای ساخت مسکن‌های جدید در استان سمنان با نام‌نویسی متقاضیان و اختصاص زمین انجام شد، تصریح کرد: تعیین تکلیف واحدهای نیمه تمام مسکن مهر با جدیت با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تعاونی ها در دستور کار است.

دهقان تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در کنار کمیت به مسایل فنی و کیفیت در تکمیل طرح مسکن مهر توجه دارد.

در این نشست در ارتباط با وضعیت طرح‌های باقی مانده مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان سمنان بحث و تبادل نظر شد.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر استانداری سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر استانداری سمنان وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر استانداری سمنان نیمه تمام مسکن مهر راه و شهرسازی استان تکمیل طرح استان سمنان مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و تحویل ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی توسط بنیاد مسکن

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۷۵۰ هزار و ۸۵۵ واحد مسکونی نهضت ملی در روستاها و شهرها وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است که از این تعداد واحد ۲۵۹ هزار و ۳۷۰ واحد تحویل شده است و ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحد در دست اجرا است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از ۲۵۹ هزار و ۳۷۰ واحد تکمیل و تحویل شده نهضت ملی مسکن به تعداد ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی و ۱۷ هزار و ۸۴۵ واحد شهری است.

وی تصریح کرد: از ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحدی که در دست اجراست به تعداد ۲۴۹ هزار و ۳۰۳ واحد روستایی، ۲۱۰ هزار و ۹۷۷ واحد شهری و مابقی در سایر پروژه‌ها در دست اجراست که در مراحل پیشرفت فیزیکی مختلفی قرار دارند.

کد خبر 6083460 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • نظام راهبری و پایش تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال۱۴۰۲
  • ساماندهی و نظارت بر دکه‌های سطح شهر ضروری است
  • آزادراه حرم تا حرم روی ریل اجرا قرار گرفت
  • تکمیل و تحویل ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی توسط بنیاد مسکن