Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@17:36:07 GMT

تن‌هاخ پیوستن زیاش به چلسی را تأیید کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۴۳۳۵

تن‌هاخ پیوستن زیاش به چلسی را تأیید کرد

سرمربی تیم فوتبال آژاکس تلویحاً پیوستن هافبک مراکشی‌اش به آبی‌پوشان لندنی در تابستان پیش‌رو را تأیید کرد. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه هلندی «تلگراف» روز گذشته (چهارشنبه) با انتشار گزارشی مدعی شد، باشگاه چلسی با حکیم زیاش، هافبک مراکشی تیم فوتبال آژاکس به توافق شخصی برسر انتقال 45 میلیون یورویی این بازیکن به استمفوردبریج در تابستان پیش‌رو رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم فوتبال آژاکس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورت» گفت: زیاش به چلسی؟ این انتقال در شرف عملی شدن بود و ما انتظار وقوع چنین اتفاقی را داشتیم. در واقع من انتظار جدایی زیاش از آژاکس را یک یا دو سال زودتر داشتم و هر باری که حکیم در جمع ما می‌ماند با خودم می‌گفتم "چه جالب، او باز هم در آژاکس ماند". حالا تنها خوشحالیم که زیاش را همچنان تا پایان فصل در اختیار داریم.

سرمربی آژاکس همچنین در گفت‌وگو با نشریه «تلگراف» هلند اظهار داشت: مدت طولانی است که زیاش را می‌شناسم. او تصویری در ذهنش دارد و دقیقاً می‌داند که چه باشگاه‌هایی نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند و کدام باشگاه‌ها علاقه‌مند به جذبش نیستند. چلسی باشگاه شگفت‌انگیزی است. وقتی این انتقال عملی شود، برای حکیم خوشحال خواهم شد و به او واقعاً افتخار می‌کنم.

زیاش با چلسی به توافق شخصی رسید

این هافبک مراکشی که پیش از این مورد توجه باشگاه‌هایی همچون، آرسنال، پاری‌سن‌ژرمن، تاتنهام و بایرن مونیخ هم قرار داشت، تا پایان ماه ژوئن 2022 تحت‌قرارداد با آژاکس است. او که از سال 2016 در این تیم هلندی است، تاکنون در 157 بازی به میدان رفته و 47 گل هم به ثمر رسانده است.

حکیم زیاش این فصل هم در 29 بازی از رقابت‌های مختلف برای آژاکس به میدان رفته و آمار 8 گل‌زده و 21 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط چلسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی چلسی تیم فوتبال آژاکس هافبک مراکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در حکمی از سوی کامبیز ایوب زاده رئیس انجمن دارت کشور، محمدرضا شهابی عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری  به عنوان مربی تیم ملی دارت بزرگسالان کشور منصوب شد.

دیگر خبرها

  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • ادعای مهم اندیشکده آمریکایی؛ روسیه خود را برای یک جنگ بزرگ آماده می‌کند
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!