Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی در خصوص آخرین وضعیت جوی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز همچنان وزش باد تند تا نسبتاً شدید در مناطق مرکزی استان موجب تداوم کولاک برف و ایجاد اختلال در تردد جاده‌ای خواهد شد لذا از سفرهای غیر ضروری اجتناب گردد و در صورت تردد استفاده از تجهیزات زمستانی توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حداکثر سرعت وزش تند باد در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان اردبیل به ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت رسید، افزود: برای امروز در استان آسمان نیمه ابری تا ابری بوده و از اواخر وقت سامانه بارشی وارد استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با حاکمیت این سامانه از امشب در برخی مناطق بارش برف آغاز شده و تا عصر جمعه ادامه خواهد داشت.

محمدی ادامه داد: بارش در مناطق شمالی استان به صورت برف و باران خفیف بوده و در سایر مناطق به به صورت برف پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه از عصر فردا از استان خارج می‌شود، یادآور شد: دمای هوا تغییرات قابل توجهی نداشته و هوای سرد در استان ماندگار خواهد بود، بر این اساس توصیه می‌شود در مصرف حامل‌های انرژی صرفه جویی گردد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان اردبیل انرژی بارش برف صرفه جویی وزش باد انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران در راه خراسان رضوی است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سارا حکمی در گفتگویی با بیان اینکه بارش پراکنده باران از عصر دیروز در نقاط مختلف استان آغاز شد که این بارش ها از ظهر امروز با گستردگی و شدت بیشتر تداوم خواهد یافت، اظهارکرد: بارش باران روز گذشته، مناطق شمالی و غربی خراسان رضوی را فرا گرفت و امروز علاوه بر این مناطق، نواحی مرکزی و شرقی نیز میزبان بارش باران خواهند بود.

وی گفت: فردا حجم بارش ها به اوج خود خواهد رسید که با شدت گرفتن این بارش ها احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

حکمی افزود: وزش باد و ماندگاری هوای خنک از دیگر پدیده های جوی استان است که تا اواخر هفته جاری تداوم دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان بودند و در همین مدت، دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۸ درجه در نوسان بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899094

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است
  • باران در راه خراسان رضوی است
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد