Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ارسلان زارع روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران  با موضوع بررسی آخرین وضعیت آب و برق استان با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر نیرو و مدیران عضو ستاد بحران گیلان ضمن قدردانی از صبوری مردم در جریان برف اخیر اظهار داشت: با تلاش‌های مستمر در حوزه برق، تعداد مشترکان دارای برق نسبت به روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته و امیدواریم تا عصر امروز از شمار مشترکان فاقد برق، کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلان  عمده دلیل قطعی آب در بسیاری از نواحی به ویژه مناطق روستایی را قطع برق عنوان و اضافه کرد: اقدامات لازم جهت رفع مشکل در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۳۳ درصد از شبکه برق گیلان عمر بیش از ۳۰ سال عمر دارد، تصریح کرد: به این سبب با وقوع هر اتفاق طبیعی ،  قطعی برق و در پی آن مشکلات دیگری همچون قطعی آب و ارتباطات در گیلان بوجود می آید.

 وی با اشاره به اختصاص اعتباراتی برای جبران خسارت های ناشی از برف در گیلان، از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست در حوزه برق نیز با تامین اعتبارات لازم ، به بهبود شبکه‌های برق استان کمک شود.

زارع  با بیان اینکه گیلان جزو پنج استان حادثه خیز کشور است ، گفت : نیازمند تجهیزات مورد نیاز در استان برای مدیریت حوادث طبیعی  هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر ضرورت بررسی چالش های موجود در خدمت رسانی برف اخیر  افزود: باید با شناسایی چالش ها و ظرفیت ها نسبت به مدیریت حوادث بعدی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه دمای استان در برخی مناطق با کاهش  ۲۵ درجه ای  هوا مواجه  بوده ، افزود: در دو روز اخیر رکورد مصرف گاز استان با ۲۹ میلیون متر مکعب  ثبت شد.

 زارع با اظهار قدردانی از سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه و بازدید میدانی از نقاط برف گرفته گیلان، خواست تخصیص بودجه جهت رفع مشکل در شبکه توزیع برق استان ، فرسودگی تجهیزات و زیرساخت های این بخش در اولویت قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه امروز افکار عمومی در استان نسبت به فرسودگی تجهیزات و ملزومات حوزه برق آگاهی دارند، اظهار داشت : بارش برف در نقاط مختلف گیلان از عصر یکشنبه تا صبح دوشنبه گذشته، دو و نیم برابر از میزان بارش متوسط سالانه کشور نیز بیشتر بوده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا بارش برف برق خدمت رسانی سازمان برنامه و بودجه مدیریت بحران انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) در تذکری شفاهی، گفت: هنوز لایحه بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده است، اما جداول تخصیص اعلام شده و این تخصیص نیز با قیودی همراه است.

وی بیان کرد: در این شرایط چطور می‌توان توقع توسعه متوازن را در مجموعه‌های مختلف کشور داشت؟ از ریاست مجلس می‌خواهم که به سازمان برنامه و دولت تذکر دهد که به قانون عمل کند.

‌محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: حتماً با سازمان برنامه و بودجه صحبت می‌کنیم تا برای سال جاری جداولی که در مرحله دوم بررسی لایحه بودجه طی هفته آینده در صحن مجلس تصویب خواهد شد، مبنای قرار گیرد. اگر تخصیصی هم داده شده، علی‌الحساب است.

کد خبر 6085398 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است