Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه بزرگ کتابخوانی "سلام بر ابراهیم هادی" به مناسبت چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی به همت شهرداری همدان برگزار شد. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مسابقه بزرگ کتابخوانی "سلام بر ابراهیم هادی"  و برپایی اردوهای خاطرات انقلاب با هدف بازدید از اماکنی از شهر که در دوران انقلاب اسلامی وقایع مهمی در آنها روی داده است به مناسبت چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی و با مشارکت مبارزان انقلابی همدان و شهرداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباس صوفی درگفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت:در رابطه با برنامه‌های شهرداری به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: شهرداری 70 عنوان برنامه برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سال 98 تدارک دیده بود که سازمان‌های شهرداری و شهرداری مناطق 4 گانه در برگزاری این برنامه‌ها مشارکت و همکاری تنگاتنگی داشتند.

همدان| مسابقه کتابخوانی "فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر" برگزار می‌شودسومین دوره مسابقه کتابخوانی«ریحانه» توسط «به نشر» برگزار می‌شودمسابقه کتابخوانی مجازی با محوریت کتاب "فتنه تغلب" برگزار می‌شود

وی افزود: آذین بندی مناطق شهرداری با پرچم‌های ایران، آذین بندی خیابان‌ها و معابر سطح شهر و نیز زینت بخشیدن شهر با نصب بنرهایی از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب از جمله اقداماتی بود که مدیریت شهری همدان طبق سنوات گذشته و در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر اجرا کرد.

صوفی با اشاره به این که تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری نیز در ایام با پرچم مقدس ایران و پوسترهای مناسبتی مزین شدند گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری همدان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه "41 محله، 41 مسجد و 41 جشن" بود.

شهردار همدان عنوان کرد: این برنامه با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، واحد فرهنگی، اجتماعی مناطق 4 گانه شهرداری همدان و همچنین کارگروه مساجد، سپاه پاسداران، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 41 مسجد اقدام به برگزاری چهل و یک جشن کرد که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد.

انتهای پیام/747/ ع

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گرامیداشت ایام الله دهه فجر مسابقه بزرگ کتابخوانی سلام بر ابراهیم هادی مسابقه کتابخوانی انقلاب اسلامی برنامه ها برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان گفت: خلاصه بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ شهرداری همدان  برای آگاهی شهروندان همدانی با تلاش کارکنان اداره آمار، برنامه‌ریزی و تحلیل اطلاعات در درگاه داده شهرداری همدان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، عادل جعفری امروز _سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به درگاه مذکور، خلاصه بودجه منابع و مصارف و همچنین جزئیات درآمد و پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) را به تفکیک مناطق و ادارات تابعه ملاحظه کنند.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۳ امسال ۴۳۵۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به بودجه ۳۷۵۱ میلیارد تومانی سال گذشته از رشد ۱۶ درصدی برخوردار شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان با اشاره به میانگین رشد بودجه شهرداری همدان، خاطرنشان کرد: میانگین رشد در ده سال گذشته ۲۸ درصدی بوده است و با توجه به گزارش‌های پیش‌بینی مشاور و کاهش تحقق درآمدهای شهرداری. تلاش شد بودجه در محدوده پیش‌بینی‌های علمی رشد کند.

جعفری تصریح کرد: جمع کل درآمدهای عمومی پیش بینی شده بودجه سال ۱۴۰۳ حدود ۴,۳۰۰ میلیارد تومان است که ۲,۶۰۰ میلیارد تومان مربوط به درآمدهای عمومی با تمرکز بر پروانه‌های ساختمانی و ماده صد و امور وابسته به ساختمان، ۱,۳۰۰ میلیارد تومان فروش ملک (۲۹/۵ درصد) و ۴۱۰ میلیارد تومان وام و اوراق مشارکت (۹/۵ درصد) پیش‌بینی شده است.

وی گفت: ۵۸ درصد بودجه به حوزه مأموریت‌ها و مقررات که در قالب اقدمات توسعه‌ای و عمرانی تعریف شده اختصاص یافته و ۴۲ درصد مربوط به مباحث جاری است.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان با بیان اینکه ۴۳۸ پروژه عمرانی در قالب شش مأموریت تعریف شده ادامه داد: از بودجه عمرانی ۷/۵ درصد به حوزه کالبدی و شهرسازی، ۱۲/۵ درصد به حوزه محیط زیست و خدمات شهری، ۱/۵ درصد به مدیریت بحران، ۵۲ درصد به حمل و نقل و ترافیک و هشت درصد به حوزه مدیریت پشتیبانی و شش درصد به مباحث اجتماعی و فرهنگی اختصاص یافته است.

جعفری تاکید کرد: بودجه امسال بر اساس نیازسنجی از مناطق، سازمان‌ها و با توجه به رویکردهای چشم‌انداز بیست ساله، کارهای کارشناسی در جلسات مختلف تدوین و پس از تصویب شورای اسلامی شهر همدان و تأیید کمیته تطبیق در فرمانداری ابلاغ شد.

کد خبر 745202

دیگر خبرها

  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • ببینید | هشدار صریح ابراهیم رئیسی به اسرائیل در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد